پیش بینی خودکارآمدی تحصیلی بر اساس راهبردهای نظم جویی شناختی هیجان، سرسختی روانشناختی و سرزندگی تحصیلی
Predicting self-education based on cognitive emotion regulation strategies,hardiness and vitality school
نویسندگان :
مجید یوسفی افراشته ( دانشگاه زنجان ) , نگاره شهبازی ( دانشگاه زنجان ) , فائزه سعادتی ( دانشگاه زنجان ) , نیکو پیشکاری ( دانشگاه زنجان ) , محمد رضا بدخش ( دانشگاه زنجان )
کليدواژه ها
خودکارآمدی تحصیلی، راهبردهای نظم جویی شناختی هیجان، سرسختی روانشناختی، سرزندگی تحصیلیکد مقاله / لینک ثابت به این مقاله
برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :نحوه استناد به مقاله
در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:مجید یوسفی افراشته , 1396 , پیش بینی خودکارآمدی تحصیلی بر اساس راهبردهای نظم جویی شناختی هیجان، سرسختی روانشناختی و سرزندگی تحصیلی , چهارمین همایش ملی روان شناسی مدرسه
دیگر مقالات این رویداد
© کلیه حقوق متعلق به انجمن روانشناسی تربیتی ایران میباشد.