1 |
مقایسه روان بنه ها، تمایز خود و حمایت های اجتماعی ادراکی در دانشجویان دختر بومی و غیر بومی |
2 |
مقایسه سلامت روان و بهزیستی روان شناختی در دانش آموزان کم بینا، کم شنوا، تیز هوش و عادی |
3 |
رابطه ادراک از شیوه های فرزندپروری با تحول مثبت جوانی: نقش واسطه ای خوش بینی The relationship between perceived parenting styles and positive youth development: mediating role of optimism دکتر الهه حجازی ، مهسا صالح نجفی، دکتر مسعود غلامعلی لواسانی چکیده: تحول مثبت جوانی، یک مفهوم یا سازه ی مبتنی بر توانمندی است که می توان آن را به عنوان «درگیر شدن در رفتار شناختی، اجتماعی و عاطفی مثبت و اجتناب |
4 |
مقایسه ی سیستم های مغزی رفتاری، ذهن اگاهی و مهارت های ابراز وجود در دانش اموزان مدارس نمونه دولتی و دانش اموزان عادی |
5 |
بررسی آموزش روش قصه گویی خلاق در مقایسه با روش سنتی در درس ریاضی دانش آموزان پایه سوم دبستان |
6 |
بررسی نمادهای فرهنگ فردگرایی- جمعگرایی در کتابهای داستان کودک انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان |
7 |
مطالعه مروری رابطه خودکارآمدی با خودتنظیمی در دانش آموزان |
8 |
مقایسه مهارت های ارتباطی در بین دانش آموزان دختر و پسر پایه ی ششم منطقه ۴ شهر تهران |
9 |
نقش تعامل والد-کودک و بازشناسی هیجان در تشخیص مشکلات درونیسازی و برونیسازی کودکان |
10 |
تأثیر روش تدریس بر لذت یادگیری |
11 |
پیش بینی انگیزه یادگیری زبان از روی هوش عاطفی و راهبردهای یادگیری زبان در دانشجویان دانشگاه های بین المللی |
12 |
بررسی رابطه بین هیجانهای تحصیلی، باورهای هوشی، خودکارآمدی، ارزش تکلیف با درگیری شناختی دانش آموزان |
13 |
رابطه سبک های فرزندپروری ادراک شده با اهمال کاری و فرسودگی تحصیلی |
14 |
پیش بینی تحول مثبت دانش آموزان بر مبنای ادراک از محیط کلاس |
15 |
تعیین اثربخشی درمان دلبستگی محور والد-کودک بر کاهش کنترل گری در مادران دارای کودکان با اختلال اضطراب جدایی |
16 |
اثربخشی بازی درمانی مبتنی بر رویکرد شناختی- رفتاری بر کاهش پرخاشگری و افزایش عزت نفس کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی ADHD شهر اهواز |
17 |
پیش بینی شادکامی دانش آموزان بر اساس مولفه های هوش اخلاقی |
18 |
تاثیر آموزش حل مسائل اجتماعی در ارتقاء بهزیستی روانشناختی و تاب آوری کودکان دارای اختلالات یادگیری |
19 |
بررسي اثربخشي گروه درماني رابطه ي والد- كودك بر بازشناسي هيجاني و مهارتهاي اجتماعي كودكان مبتلا به اختلال نقص توجه- بيش فعالي در پايه تحصيلي اول ابتدائی |
20 |
اثر بخشی آموزش مهارت های زندگی بر خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان پسر پایه ششم ابتدایی ساری |
21 |
اثر بخشی آموزش مهارت های زندگی بر کیفیت زندگی و اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان دختر ششم ابتدایی ساری |
22 |
بررسی اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی بر سازگاری و تاب آوری دانش آموزان |
23 |
بررسی اثربخشی گروه درمانی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر کاهش اختلال اضطراب اجتماعی در دانش آموزان |
24 |
بررسی تحول انگیزش در دانش آموزان بر مبنای نظریه ی خودتعیین گری |
25 |
بررسی اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی بر خودکارآمدی و رفتارهای پر خطر در دختران نوجوان مقطع متوسطه |
26 |
بررسی رابطه سبک های تفکر و سبک های یادگیری در دانش آموزان مقطع دوره اول (راهنمایی) شهرستان جوین |
27 |
بررسی روابط ساختاری فرهنگ مدرسه، بهزیستی روان شناختی و پیشرفت تحصیلی |
28 |
مروری بر مطلوبیت اجتماعی و خودتنظیمی در دانش آموزان دختر و پسر |
29 |
پیش بینی حل مسأله براساس تنظیم هیجانی و عاطفه مثبت و منفی در دانش آموزان دوره دوم دبیرستان |
30 |
بررسی میزان توجه به مولفه های تربیت شهروندی در بعد مهارت در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش |
31 |
بررسی اثربخشی الگو تدریس دکتشا بر میزان هوش هیجانی دانشآموزان ابتدایی پایه ششم |
32 |
پیشبینی شادمانی دانشجویان با توجه به مؤلفههای برنامه درسی پنهان |
33 |
تاثیر اموزش راهبردهای یادگیری بر خودپنداره ریاضی دانش آموزان نابینا |
34 |
بررسی رابطه تحول مثبت نوجوانان با راهبردهای یادگیری خودتنظیمی |
35 |
بررسی رابطه بین سبک های فرزند پروری والدین با سبک های حل مسئله و تفکر در دانش آموزان |
36 |
مقایسه طرحواره های ناسازگار اولیه، کیفیت زندگی و طلاق عاطفی در زنان معلم و سایر مشاغل شهر تهران |
37 |
بررسی رابطه انتظارات والدین، رقابتجویی و استانداردهای فردی با رضایت از رشته تحصیلی در دانشآموزان دختر پایه دهم رشته تجربی |
38 |
رابطهی بین مؤلفههای ذهن آگاهی با تعلل ورزی تحصیلی در دانش آموزان دختر مقطع متوسطه دوم شهر همدان |
39 |
بررسی رابطه حمایت اجتماعی ادراک شده و درگیری تحصیلی با هدف های پیشرفت دانش آموزان شهر کرمان |
40 |
مقایسه خود تنظیمی، خودپنداره و عملکرد مبتنی بر نظریه ذهن در نوجوانان بد سرپرست و بی سرپرست با نوجوانان عادی |
41 |
نقش مدرسه در کنترل آسیب های اجتماعی |
42 |
بررسي تأثير برنامه تغییر ذهنیت دوئیک بر شادكامي و بهزيستي روانشناختي دانشآموزان تيزهوش |
43 |
برآورد گروهی از سواد آموزان 14 تا 50 ساله از سود بخشی دوره ی سواد آموزی شهرتهران |
44 |
نقش راهبرد یادگیری خودتنظیمی و جو عاطفی خانواده در پیش بینی عملکرد تحصیلی در دانشآموزان پسر سال دوم مقطع متوسطه شهر اهواز |
45 |
تأثیر روش تدریس ایفای نقش بر یادگیری لغات زبان انگلیسی |
46 |
رابطه خود پنداره تحصیلی، سبک های یادگیری و انگیزش تحصیلی با سلامت عمومی دانش آموزان مقطع ابتدایی(دوره دوم) شهر سمنان |
47 |
رابطه بین دوستی و مشارکت در محیط کلاسی با خودپنداره تحصیلی دانش آموزان |
48 |
رابطه سبکهای دلبستگی با سلامت اجتماعی دانشآموزان متوسطه دوم شهرستان سنندجRelationship Styles of attachment with social health high school students second Sanandaj |
49 |
بررسی فرآیند تحول هیجانی کودکان در مدرسه |
50 |
مقایسه رشد اجتماعی کودکان در مدارس عادی و غیر انتفاعی |
51 |
بررسی اثربخشی آموزش گروهی ابراز وجود بر تفکر انتقادی و خلاقیت دانش آموزان متوسطه |
52 |
شیوع، شدت و عوامل زمینهساز رفتارهای پرخطر میان نوجوانان شهر مشهد |
53 |
مقایسه سلامت روانی فرزندان با طلاق عاطفی و قانونی والدین |
54 |
تأثیر یک دوره تمرینات ایروبیک بر اضطراب،افسردگی و ناسازگاری اجتماعی دانش آموزان دارای اختلال رفتاری |
55 |
مقایسه استراتژی های انگیزشی، خودتنظیمی و کنترل افکار دانش آموزان دوره متوسطه به تفکیک سطح توانایی و جنسیت |
56 |
اثربخشی آموزش مثبت اندیشی بر خودکار آمدی ، تاب آوری و عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه دوم شهر کرمانشاه |
57 |
بررسی رابطه بین هدف گرایی تحصیلی وحمایت اجتماعی ادراک شده وکیفیت زندگی |
58 |
“ اثر بخشی نمایش عروسکی خلاق، با تکنیک تئاتر تعاملی بر رشد عاطفی و تعامل اجتماعی دانش آموزان آسپرگر مقطع ابتدایی“ |
59 |
رابطه طرحوارههای ناسازگار اوليه با سبك تفکر قضایی در دانشجويان |
60 |
نقش انگیزش شغلی در پیش بینی سبک های مدیریت کلاس و سبک های تدریس معلمان |
61 |
تاثیر آموزش عامل آموزشی متحرک در چند رسانه ای بر یادداری و انگیزه یادگیری دانش آموزان |
62 |
رابطه بین انگیزش تحصیلی ، خودکارآمدی و کمالگرایی با اهمالکاری |
63 |
رابطهی بین سبکهای تفکر و خودکارآمدی در بین دانشآموزان شهرستان سنندج |
64 |
رابطه سبک های دلبستگی و پریشانی روان شناختی با توجه به میانجی گری ذهن آگاهی و هوش معنوی در بین دانش آموزان دختر شهر رشت |
65 |
نقش خانواده در تحول عاطفی و اجتماعی دانش آموزان در مدرسه |
66 |
پیش بینی میزان افکار خودکشی با توجه به شیوه های فرزند پروری در دانش آموزان |
67 |
اثر بخشی آموزش تفکر انتقادی و بدیعه پردازی بر حل مساله و گرایش به اعتیاد در دانش آموزان پسر مقطع متوسطه دوم ناحیه ی یک شهر رشت |
68 |
بررسی تفاوت های سبک های یادگیری و چگونگی برخورد دانش آموزان با موضوعات مختلف درسی |
69 |
مقایسه مهارت های ارتباطی،ادراک شایستگی، پیشرفت تحصیلی و خلاقیت در دختران بر اساس سن ورود به مدرسه |
70 |
نقش آموزش مدیریت شرم در کاهش قلدری دانش آموزان |
71 |
بررسی سازه ی شادمانی در دانشجویان دانشگاه پیام نور واحد اندیمشک به تفکیک جنسیت |
72 |
بررسی آسیب های روانشناختی دختران دانشجو و شاغل ساکن در پانسیون های دانشجویی کارمندی شهر تهران |
73 |
بررسی وضعیت چرخش ذهنی و برتری جانبی در دانش آموزان |
74 |
رابطه مولفه های توانمندسازی روانشناختی مادران شاغل با نیازهای روانشناختی فرزندان |
75 |
پیش بینی پیشرفت تحصیلی دانش آموزان بر اساس ابعاد جهت گیری هدف و وضعیت اجتماعی اقتصادی معلم |
76 |
نقش مدرسه در فرایند جامعه پذیری دانش آموزان |
77 |
نقش مدارس در رشد و پرورش شخصیت دانش آموزان |
78 |
تاثیر رشد و توسعه تکنولوژی بر خشونت کودکان |
79 |
میزان توجه به بهداشت روان در مدارس ایران |
80 |
بررسی رابطه سبکهای یادگیری و میزان اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان |
81 |
پیش بینی مهارت های اجتماعی کودکان بر اساس ادراک از سبک های تربیتی والدین با میانجیگری مهارت حل مسئله بین فردی |
82 |
نقش باور های فراشناختی مختل و احساس تنهایی در پیش بینی مشکلات خوردن دانش آموزان دختر متوسطه اول |
83 |
تاٌثیر آموزش بر مهارت ارتباطی سازگارانه دانش آموزان دختر مدرسه راهنمایی رودهن |
84 |
تاًثیر آموزش بر مهارت ارتباطی سازگارانه دانش آموزان دختر مدرسه راهنمایی رودهن |
85 |
بررسی رابطه حافظه فعال با هوش های چندگانه در دانش اموزان با وبدون اختلال یادگیری |
86 |
بررسی رابطه مدیریت کلاس درس بر تحول اخلاقی دانش آموزان دختر 13-10سال شهرستان بهشهر |
87 |
بررسی پیشگیری از آسیب های اجتماعی و فرهنگی در مدارس |
88 |
بررسی نقش تحول اخلاقی و تقويت ارزشهاي اخلاقي در دانشآموزان مدارس |
89 |
پیش بینی تاب آوری تحصیلی بر اساس عوامل پنجگانه شخصیت و احساس تعلق به مدرسه در دانش آموزان سال سوم متوسطه شهر تهران |
90 |
هنجاریابی ابزار پل تحول مثبت نوجوانی |
91 |
بررسی رابطه بین سازگاری تحصیلی و پیوند با مدرسه در دانش آموزان دختر دوره ی متوسطه اول |
92 |
مقایسه نظرات معلمان و دانشآموزان مدارس دولتی و غیردولتی درباره فضای آموزشی |
93 |
بررسی آسیب های فردی و اجتماعی فضای مجازی |
94 |
بررسی رابطه پذیرش اجتماعی با مولفه های بهزیستی روان شناختی |
95 |
نقش خود دلسوزی و کفایت اجتماعی در پیشبینی احساس تنهایی دانشآموزان پسر مقطع متوسطه |
96 |
اثربخشی مداخله گروهي فراشناختی بر کاهش اضطراب و بهبود راهبردهای کنترل فکر در دانش آموزان مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر و افسردگي اساسي |
97 |
واکاوی انواع شبکه های اجتماعی مجازی موثر بر شادمانی دانش آموزان |
98 |
بررسی رابطه اختلالات مرضی اینترنت با اختلالات یادگیری در دانش آموزان دختر شهرکرد |
99 |
بررسی رابطه اختلالات مرضی اینترنت با اختلالات یادگیری در دانش آموزان دختر شهرکرد |
100 |
بررسی رابطه ی بهزیستی معنوی با هوش اخلاقی در معلمان |
101 |
تاثیر آموزش خودگویی مثبت بر سازگاری اجتماعی دانش آموزان |
102 |
تبیین ضرورت برنامه آموزشی سلامت جنسی برای دانش آموزان با تأکید بر دیدگاه شناختی و اسلام |
103 |
بررسی نقش میانجی گر حمایت اجتماعی ادراک شده در رابطه بین سرسختی روانی و احساس انسجام روان شناختی با اهمالکاری تحصیلی در دانش آموزان دوره متوسطه |
104 |
مقایسه هم وابستگی ودلبستگی در والدین کودکان عادی و والدین کودکان اوتیسم |
105 |
بررسی رابطه بین هویت تحصیلی و جهت گیری هدفی با درگیری شناختی دانشجویان |
106 |
بررسی رابطه بین جهتگیری اهداف و راهبردهای تنظیم شناخت هیجان با بهزیستی تحصیلی دانش آموزان دوره متوسطه دوم دبیرستانهای دولتی شهر مهاباد |
107 |
تأثیر راهبرد آموزشی محاسبه ذهنی با چرتکه بر بهبود عملکرد ریاضی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری خاص با مشکل ریاضی |
108 |
رابطه دینی و بهداشت روانی دانش آموزان دوره متوسطه آموزش و پرورش منطقه 8 شهر تهران |
109 |
چهارمین همایش ملی روانشناسی |
110 |
پیش بینی خستگی ذهنی و جسمانی دانش آموزان دوره دوم متوسطه از طریق ذهن آگاهی آنها در مناطق برخوردار و محروم |
111 |
بررسی آسیب های فرهنگی در دانش آموزان دختر و پسر مدارس ابتدایی مختلط |
112 |
بررسی رابطه خودپنداره کودکان با تایید جویی در دانش آموزان مقطع ابتدایی آموزش و پرورش منطقه 4 شهر تهران |
113 |
تأثیر آموزش آگاهی واج شناختی بر حافظه دیداری و عملکرد نوشتن در دانش آموزان با اختلال در بیان نوشتاری |
114 |
بررسی سوء رفتار آموزشی و غفلت آموزشی در نظام آموزشی و نقش یادگیری در کاهش بحران های آمیخته با نظام آموزشی |
115 |
توسعه محیط یادگیری برای مدرسه |
116 |
مدرسه و جایگاه آن در ایجاد تحولات شخصیتی |
117 |
بررسی رابطه هوش اخلاقی با پرخاشگری دانش آموزان پایه ی ابتدایی |
118 |
مقایسه امیدواری در والدین کودکان عادی و والدین کودکان اوتیسم |
119 |
مقایسه کارکردهای اجرایی کودکان دارای اختلال یادگیری با کودکان عادی شهرستان شهرکرد |
120 |
نقش رشداخلاقی درتربیت دانش آموزان ابتدایی |
121 |
دین وخانواده |
122 |
رابطهی بین مؤلفههای ذهن آگاهی با نشخوار فکری در دانش آموزان دختر مقطع متوسطه دوم شهر همدان |
123 |
هوش معنوی خلاقیت و نگرش مذهبی |
124 |
رابطه مقابله مذهبی و وجدان کاری با نیرومندی من در معلمان مدارس |
125 |
نقش باورهای معرفت شناختی معلمان بر انتخاب روش تدریس آنان |
126 |
نقش تربیتی سلام در تحول روابط اجتماعی |
127 |
تحول شخصیت و مدرسه |
128 |
مقایسه مولفه های شناختی در کودکان مبتلا به اختلالات یادگیری و کودکان عادی |
129 |
بررسی رابطه بین خوش بینی و خودآگاهی هیجانی با انگیزه پیشرفت در دانش آموزان دختر دوره متوسطه اول شهرستان خوی |
130 |
بررسی نقش مکاتب مدیریت و سبک های رهبری در آموزش و پرورش درهزاره سوم |
131 |
اثر بخشی برنامه آموزش مهارت های توجه بر حافظه فعال دانش آموزان دارای اختلال یادگیری خاص درنوشتن |
132 |
پیش بینی سبک زندگی اسلامی بر اساس خوش بینی آموخته شده و سلامت روانی دربین دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه شهر خوی |
133 |
رابطه سبک های هویت و خودکارآمدی تحصیلی در دانشجویان |
134 |
اثربخشی گروه درمانی کوتاه مدت راه حل مدار(SFBT) بر سلامت روان دانش آموزان نوجوان |
135 |
تبیین نقش الگوبرداری در تصمیم گیری شغلی، بر مبنای نظریۀ بندورا |
136 |
اثربخشی روش نقشه مفهومی و یادگیری مشارکتی بر انگیزش تحصیلی درس علوم در دانش آموزان دوره متوسطه اول شهر خوی |
137 |
پیش بینی بالندگی سازمانی بر اساس سرمایه اجتماعی در سازمان های آموزشی |
138 |
مقایسه راهبردهای تنظیم هیجان، اجتناب شناختی و خودتنظیمی عاطفی در دانش آموزان اختلال ریاضی با عادی |
139 |
اثربخشی مشاوره گروهی با رویکرد شناختی رفتاری بر تاب آوری و درگیری تحصیلی دانش آموزان |
140 |
مقایسه کارکردهای اجرایی نوجوانان تک فرزند و فرزند اول دارای همشیر |
141 |
تأثیر آموزش توانایی خودمهارگری بر کاهش پرخاشگری دانشآموزان |
142 |
نماز و بهزیستی ذهنی: بررسی نقش واسطه ای اضطراب |
143 |
بررسی میزان شیوع و عوامل مرتبط با سوءمصرف مواد در بین دانشآموزان متوسطه |
144 |
مقایسه حس انسجام، شکفتگی و بهزیستی روانشناختی در نوجوانان دارای خانوادههای با تاب آوری بالا و پایین |
145 |
اثربخشی درمان شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی بر میزان افسردگی دانشآموزان شهر تهران |
146 |
اثر واسطه ای استرس تحصیلی در رابطه بین ویژگی های شخصیت و خلاقیت با اهمال کاری تحصیلی |
147 |
طراحی و اعتباریابی پرسشنامه سرمایه روان شناختی تحصیلی در دانشجویان دانشگاه |
148 |
تأثیر میزان انگیزش پیشرفت بر درگیری شناختی (یادگیری خودتنظیمی و راهبردهای شناختی) |
149 |
بررسی رابطه اعتماد به نفس با امید به زندگی معلمان |
150 |
بررسی رابطه بین روشهای فعال یاددهی یادگیری بر گوشه گیری دانش آموزان |
151 |
بررسی رابطه سبک های دلبستگی با افسردگی |
152 |
تاثیر آموزش گروهی مهارت های ارتباطی بر سازش یافتگی و احساس تعلق به مدرسه در دانش آموزان دختر دوره دوم ابتدایی شهرستان قائمشهر |
153 |
نقش تربیت غیر رسمی و رسمی در توجه افراطی افراد به زیبایی ظاهری و خودآرایی |
154 |
تأثیر هوش موفق وخرد بر تیزهوشی دانش آموزان |
155 |
بررسی ویژگی های محیط آموزشی از بعد فیزیکی با تاکید بر کاستی های محیط های آموزشی روستایی |
156 |
بررسی تاثیر آموزش فلسفه به کودکان بر پرورش تفکر در دانش آموزان ابتدایی شهر رشت |
157 |
اثر بخشی ذهن آگاهی بر پیشرفت تحصیلی و بهزیستی روانشناختی دانش آموزان مقطع دبیرستانd |
158 |
اثر بخشی آموزش ذهن آگاهی بر شادکامی و سلامت روان در دانشآموزان دختر مقطع متوسطه شهر تهران |
159 |
تعیین سطح خوانایی کتب ریاضی ابتدایی با استفاده از شاخص های فرای و هارتلی |
160 |
رابطه سبک های مقابله با استرس با رضایت شغلی معلمان |
161 |
بررسی اثربخشی آموزش تحلیل ارتباط محاوره ای بر کاهش تعارضات والدینی و سلامت روان دانش آموزان دختر مقطع متوسطه سطح شهر یاسوج. |
162 |
شبکه های ماهواره ی نقش آن بر کارکرد خانواده دانش آموزان دختر |
163 |
اصلاح رفتار دانش آموز مبتلا به وسواس عملی |
164 |
بررسی اثربخشی مصاحبه انگیزشی برکاهش اهمال کاری و افزایش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر دبیرستانی |
165 |
سهم خوددلسوزی در پیش بینی سرمایه روانشناختی دانشجویان |
166 |
مقایسه میزان اضطراب و پرخاشگری در دانش آموزان تک والدی و عادی مقطع ابتدایی استان البرز |
167 |
مقايسه سبك هاي هويت و گوشه گيري در دانش آموزان با والدين در قيد حيات و بدون سرپرست |
168 |
پیش بینی فرسودگی شغلی بر اساس شیوه های حل مسِِِِئله در کارکنان آموزشی |
169 |
پیشگیری از بروز آسیب های فرهنگی در مدارس تهران با تاکید بر نقش مشاور مدرسه |
170 |
بررسي تاثير آلودگي صوتي بر فشارخون و عملكرد (توجه)دانش آموزان دبيرستاني |
171 |
نقش فرهنگ سازمانی بر مدیریت مشارکتی |
172 |
ارتباط کیفیت رابطه مادر -کودک با مشکلات رفتاری در کودکان پیش دبستانی |
173 |
پیش بینی اضطراب امتحان و اضطراب اجتماعی براساس سبک های هویتی در دانش آموزان . |
174 |
بررسی رابطه بین سرسختی روانشناختی و گرانباری نقش با سلامت روان کارکنان اداره آموزش و پرورش شهرستان آمل |
175 |
بررسی رابطه کمال گرایی و سازگاری روانشناختی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان |
176 |
بررسی رابطه سواد اطلاعاتی معلمان با پیشرفت وانگیزش تحصیلی دانش آموزان |
177 |
نقش حافظه كاري و خودپنداره رياضي در پيش بيني عملكرد رياضي كودكان |
178 |
اثربخشی درمان گروهی مبتنی بر واقعیت درمانی بر ابعاد پرخاشگری (پرخاشگری کلامی، پرخاشگری فیزیکی، خشم، خصومت) دانشجویان بر اساس سبک دلبستگی آنها |
179 |
تأثیر استفاده از فضای مجازی بر پرخاشگری و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دورهی دوم متوسطه شهر یاسوج |
180 |
رابطه اسنادهاي علي با فرسودگي تحصيلي در دانش آموزان دوره متوسطه |
181 |
بررسی مروری رابطه احساس تنهایی واستفاده از اینترنت دردانش آموزان |
182 |
تأثير آموزش رياضي به روش يوسي مس (محاسبه ذهني) بر محاسبه عددي و عملكرد حل مسئله كودكان |
183 |
پرورش تفکر و شناخت توانایی و رغبت های کودک در مدرسه |
184 |
توجه به بار معنایی و عاطفی واژه ها در کلاس درس و مدرسه |
185 |
اثر بخشی برنامه آموزش مهارت های توجه بر حافظه فعال دانش آموزان دارای اختلال یادگیری خاص درنوشتن |
186 |
هویت و نیازهای اساسی روانشناختی در نوجوانان دبیرستانی |
187 |
اثربخشی مداخلهی درمانی عقلانی ـ هیجانی بر شیوههای فرزندپروری والدین در کاهش اختلال خلقی گوشه گیری دانش آموزان دختر کم توان ذهنی |
188 |
بررسی تأثیرکتاب خوانی بربهبود جمله نویسی دانشآموزان دختر کم توان ذهنی دوره اول متوسطه شهرری |
189 |
طراحی و اعتباریابی الگوی مطلوب برنامه درسی شهاب (شناسایی و هدایت استعدادهای برتر) از منظر دانشجو معلمان و مجریان ستادی |
190 |
مقایسه حساسیت اضطرابی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی در دانشآموزان عادی و دارای اختلالات یادگیری |
191 |
مقایسه حساسیت اضطرابی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی در دانشآموزان عادی و دارای اختلالات یادگیری |
192 |
معرفی سامانه هوشمند روانسنج |
193 |
رابطه ی فرسودگی تحصیلی و انگیزه ی پیشرفت با عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه آزاد کرمانشاه |
194 |
اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر افزایش تابآوری و اضطراب امتحان دانشآموزان پسر دورهی متوسطهی اول منطقه چهار شهر تهران در سال تحصیلی 97-1396 |
195 |
مقایسه سبک های تفکر دانش آموزان رشته های مختلف سال چهارم شهرستان کامیاران |
196 |
نقش سازش يافتگي دوتايي(والدين) و سبک هاي فرزندپروري والدين در سازگاري اجتماعي و عاطفي دختران نوجوان مقطع متوسطه |
197 |
تأثیر آموزش مهارتهاي زندگي بر آسیبهای اجتماعی و روانی دانشآموزان مدارس متوسطه اول شهرستان قم در سال تحصیلی 96-1395 |
198 |
سنجش صلاحیتهای حرفهای معلمان ابتدایی شهرستان قروه و رابطه آن با متغیرهای زمینهای |
199 |
تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پنجم ابتدایی رویکرد حل مسئله : روش ویلیام رومی و سطح خوانایی گانینگ فوگ |
200 |
تحلیل محتوا کتاب هدیه اسمان اول دبستان براساس مولفه های اخلاق فرهنگی |
201 |
تاثیر اموزش کارکردهای اجرایی در حافظه فعال و مهارتهای اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال خواندن |
202 |
پیش بینی شایستگی حرفه ای بر اساس جو سازمانی در معلمان مقطع ابتدائی |
203 |
پیش بینی شایستگی حرفه ای بر اساس اخلاق حرفه ای در معلمان مقطع ابتدائی |
204 |
بررسی نسبت دوره فلسفه برای کودکان(p4c) با پرورش خلاقیت |
205 |
بررسی رابطه میان سبک های یادگیری شناختی و خلاقیت در دانشآموزان شهر تهران |
206 |
رابطه برنامه درسی علوم تجربی ازنظر محتوا با تقویت نگرش به خلاقیت و پژوهش |
207 |
روابط ساختاری سبک های دلبستگی و قلدری سایبری در دانش آموزان: نقش میانجیگری احساس تنهایی |
208 |
مقایسه ویژگیهای شخصیتی دانش آموزان نوجوان ورزشکار و غیر ورزشکار مدارس متوسطه |
209 |
بررسی رابطه معلم و شاگرد از دیدگاه مکاتب مختلف فلسفی |
210 |
تفاوت رشد اجتماعی دختران در سال اول دبستان |
211 |
مولفههای احساس تنهایی مرتبط با دوستان همکلاسی در دختران نوجوان، مبتنی بر تجربه زیستهی آنان |
212 |
نیاز سنجی از معلمان کودکان عقب مانده ذهنی به منظور طراحی برنامه درسی مناسب برای این دانش آموزان موسی بندک فرزادزندی چکیده هدف : پژوهش حاضر با هدف نیاز سنجی از معلمان کودکان عقب مانده ذهنی به منظور طراحی برنامه درسی مناسب برای این دانش آموزان انجام شده است. روش: تحقیق حاضر ازنوع کاربردی می باشد جهت انجام آن از پژوهش توصیفی پیمایشی استفاده شده جامعه آ ماری در پژوهش حاضر شامل کلیه مدارس آموزش عقب |
213 |
بررسی رابطه بین سبک یادگیری و نگرش به استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در دانش آموزان متوسطه پسرانه مهر ماندگار |
214 |
رابطه اعتیاد به اینترنت و پرخاشگری با انزوای اجتماعی در دانش آموزان دختر مقطع متوسطه دوم با میانجی گری خودپنداره |
215 |
رابطه میزان خلاقیت با توجه به سبک های تفکر در دانش آموزان مقطع متوسطه منطقه 5 شهر تهران |
216 |
نقش راهبردهای فراشناختی محيط یادگیری بر استفاده دانش آموزان از راهبردهاي مديريت منابع |
217 |
رابطه میزان به کارگیری راهبردهای مطالعه با یادگیری دانشجويان علوم تربیتی دانشگاه آزاد واحد تهران شمال |
218 |
پیش بینی خودکارآمدی تحصیلی بر اساس راهبردهای نظم جویی شناختی هیجان، سرسختی روانشناختی و سرزندگی تحصیلی |
219 |
بررسی میزان شیوع اختلال سلوک و رابطه آن با شکاف بین نسلی در دانش آموزان دوره متوسطه اول شهرستان تالش |
220 |
اثربخشی درمان کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر تنظیم هیجانی و شدت علایم دانش آموزان دختر متوسطه مبتلا به اضطراب امتحان |
221 |
مقایسه راهبردهای نظم جویی شناختی هیجان، سرسختی روانشناختی و سرزندگی تحصیلی در دانشآموزان باهوش و عادی |
222 |
مقایسه انگیزش تحصیلی و تاب آوری بین دانش آموزان مبتلا به ADHD و دانش آموزان عادی |
223 |
: بررسی رابطه ی بین سبک های والد گری با متغیر کیفیت زندگی در مدرسه و هر یک از مولفه های آن در بین دانش آموزان پسر عادی و تیزهوش دوره اول شهرستان یزد در سال تحصیلی 95-94 |
224 |
اختلالات یادگیری دانش آموزان از دیدگاه روان شناسی مرضی تحولی |
225 |
مقایسه اضطراب امتحان، سرزندگی تحصیلی و آرزوهای تحصیلی در دانش آموزان دارای جهت گیری مذهبی بالا و پایین |
226 |
رابطه طرحوارههای ناسازگار اوليه با سطوح سبك هاي تفكر در دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي |
227 |
اثربخشی بازی درمانی با رویکرد فیلیال تراپی بر افزایش مهارت های اجتماعی، تعامل والد-کودک کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/بیش فعالی |
228 |
شناسایی استرسورهای روانی اجتماعی مرتبط با تعلل ورزی تحصیلی دانشجویان |
229 |
بررسی آموزش ذهن آگاهی در اضطراب امتحان و «کیفیت زندگی در مدرسه» دانشآموزان |
230 |
مقایسه نگرش به مدرسه،نشاط،خشم و رفتار پر خطر در بین دانش آموزان دختر مقطع متوسطه مدارس تیز هوشان و عادی |
231 |
اثربخشی آموزش ذهن آگاهی بر سرمایه روان شناختی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری با اسپیسفایر نوشتن |
232 |
هوشمند سازی مدارس راهی برای بهبود مهارت های تفکر انتقادی و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان |
233 |
رابطه ميان ادراك از محيط يادگيري،رويكرد يادگيري و عملكرد تحصيلي دانشجويان دانشگاه يزد |
234 |
تاثیر خودکارآمدی و بهزیستی مدرسه بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان متوسطه |
235 |
گزارش مورد: مداخله کاهش دلبستگی دانشآموز پایه اول ابتدایی به مادرش در محیط مدرسه |
236 |
بررسی تاثیر برونگرایی شخصیت ذهنی بر نوشتن انشاء دلخواه (دانش آموزان) |
237 |
تحلیل تطبیقی عناصر بصری نقاشی دانش آموزان کاشت حلزون شده با آثار هنرمندان اکسپرسیونیسم انتزاعی |
238 |
بررسی دلالت های تربیتی نظریه ی ماریا مونته سوری در زمینه تحول رشد اجتماعی کودکان |
239 |
طراحی برنامه درسی تربیت معلم مبتنی بر نظریه اذهان پنج گانه گاردنر |
240 |
ارتباط رضایت تحصیلی و راهبردهای یادگیری با اهمالکاری تحصیلی دردانش آموزان دبیرستانی استان گیلان |
241 |
تبیین نقش تجارب تدریس اثربخش در تدریس فارسی دانش آموزان پایه اول دبستان با اتکا بر راهبرد درس پژوهی |
242 |
مدلیابی عدم صداقت تحصیلی بر اساس رشد اخلاقی، سبکهای هویت و خودکارآمدی تحصیلی در دانش آموزان دوره دوم متوسطه |
243 |
اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر کاهش پرخاشگری دانش آموزان مبتلا به اختلال نقص توجه/بیش فعالی |
244 |
نقش ابعاد جو روانی – اجتماعی کلاس در فرسودگی تحصیلی دانش آموزان |
245 |
بررسي اثربخشي آموزش ابراز وجود بر شادكامي دانش آموزان دبیرستانی(متوسطه اول) |
246 |
عنوان: پیش بینی ازخود بیگانگی تحصیلی دانش آموزان بر اساس فرهنگ مدرسه و حمایت اجتماعی ادراک شده |
247 |
اثربخشی تمرینات ذهن آگاهی بر میزان شادکامی و تاب آوری دانش آموزان دختر ناحیه 3 استان کرمانشاه |
248 |
بررسی رابطه ناگویی هیجانی، نشانگان وانمودگرایی با توانمندی روان شناختی |
249 |
مروری بر مداخلات موثر در پیشگیری از زورگویی مجازی در دانش آموزان |
250 |
رابطهی بین سبکهای یادگیری و سرزندگی تحصیلی؛ نقش واسطهای انعطاف پذیری شناختی |
251 |
نقش تعدیل کنندگی سن مادر بر روی ارتباط بین فرزندپروری ادراک شده و تاب آوری دانش آموزان مقطع دبیرستان |
252 |
اثربخشی آموزش مهارت های یادگیری خود تنظیمی درانگیزش وخودکارآمدی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان |
253 |
بررسي مقايسه اي سبك يادگيري و عملكرد تحصيلي دانش آموزان دبيرستان هاي پسرانه دولتي و غيرانتفاعي |
254 |
بررسی رابطه استفاده از کانال های آموزشی تلگرام بر کارایی معلمان ابتدایی شهرستان رودهن |
255 |
مقایسه تنظیم هیجانی و حافظه فعال در دانش آموزان با و بدون اضطراب |
256 |
رابطه طرحوارههای ناسازگار اوليه با سبك هاي تفكر در دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامشهر |
257 |
پیش بینی پرخاشگری بر اساس مولفه های بهزیستی روان شناختی در نوجوانان پسر |
258 |
بررسی رابطه ویژگی های زیستی ، شناختی و خانوادگی با سن تجربه بلوغ جنسی در دانش آموزان دختر آهسته گام |
259 |
مقایسهی رضایت از زندگی و راهبردهای مثبت تنظیم شناختی هیجان در دانشجویان سیگاری و گروه بهنجار |
260 |
تامین منابع برای ایمنی مدارس و امنیت دانش آموزان، کارکنان، معلمان |
261 |
نقش انسجام درونی والدین در پیش بینی استرس تحصیلی دانش آموزان |
262 |
بررسی رابطه اعتماد به نفس و باورهای غیر منطقی در نوجوانان تک فرزند دختر شهر کرمان |
263 |
بررسی تاثیر آموزش مهارت کنترل خشم در رشد صمیمیت و همدلی دانش آموزان توسط مدارس |
264 |
اثر بخشی پروتکل درمانی مبتنی بر شفقت و ذهن آگاهی بر افزایش تحمل پریشانی مادران دارای کودک مبتلا به اختلال یادگیری |
265 |
تبیین شادکامی براساس خلاقیت در دانش آموزان دوره متوسطه دوم |
266 |
تبیین شادکامی براساس هوش معنوی در دانش آموزان |
267 |
مروری بر دیدگاههای جدید در حوزه یادگیری مبتنی بر علوم اعصاب |
268 |
پیش بینی افکار خودآیند براساس تنظیم هیجان میان فردی و نظام باورها در دانشجویان دانشگاه تهران |
269 |
رابطه خود پنداره و فرسودگی تحصیلی با عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه آزاد واحد اسلامشهر |
270 |
بررسی اثربخشی آموزش مهارتهای مراقبت از خود بر مهارتهای اجتماعی دانش آموزان پایه ششم مشهد |
271 |
بررسی تاثیر برنامه آموزشی غنی سازی روابط بر سازگاری و تاب آوری زوجین |
272 |
تأثیر آزمایشگاه بر کیفیت آموزش و یادگیری شیمی از دیدگاه دبیران شیمی استان کرمانشاه |
273 |
رسانه و هنر های رسانه ای |
274 |
اثر بخشی واقعیت درمانی بر احساس تنهایی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پسر مقطع متوسطه |
275 |
جهانی شدن و تحولات هنر |
276 |
تشخیص دقیق و زودهنگام کودکان پیش دبستانی مستعد نارساخوانی (دیسلکسیا): سیستم هوشمند عصبی مصنوعی |
277 |
بررسی رابطه بین سبکهای تفکر و راهبردهای حل مسئله در دانش آموزان مقطع متوسطه شهربندر امام خمینی. |
278 |
مقایسه سبکهای تفکر در دانش آموزان دارای درماندگی آموختهشده و عادی مقطع متوسطه شهر بندر امام خمینی |
279 |
بررسی اثر بخشی آموزش راهبرد های یادگیری خود تنظیمی بر کاهش اعتیاد به وب گردی دانش آموزان |
280 |
رابطه ی هوش معنوی،کیفیت زندگی با سازگاری فردی ـ اجتماعی دانش آموزان دختر دبیرستان های شهرستان شوش |
281 |
مقایسه ی کارکردهای اجرایی بازداری پاسخ و توانایی حل مسئله در کودکان اوتیسم با عملکرد بالا و کم توان ذهنی |
282 |
بررسی نقش جو عاطفی خانواده و درگیری شناختی در پیش بینی عملکرد تحصیلی دانش آموزان |
283 |
بررسی اثربخشی واقعیت درمانی بر مشغولیت تحصیلی و پیوند با مدرسه دانش آموزان دبیرستانی |
284 |
اثربخشی آموزش مبتنی بر نظریه هوش موفق بر گرایش به تفکر انتقادی دانش آموزان |
285 |
نقش خودپنداره ی تحصیلی و تنظیم هیجان در پیش بینی اضطراب امتحان دانش آموزان دختر متوسطه ی دوره ی اول |
286 |
رابطه ناگویی هیجانی و خودکارآمدی با ثابتقدمی دانشآموزان دختر متوسطه اول شهرستان آمل |
287 |
خوش بینی تحصیلی و درگیری تحصیلی دانش آموزان: نقش میانجی انگیزش درونی |
288 |
بررسی تاثیر برنامه ملی شهاب (شناسایی و هدایت استعدادهای برتر) بر خودپنداره ی شغلی دانش آموزان پایه چهارم شهر اراک |
289 |
تاثیر آموزش مدیریت استرس به شیوه شناختی– رفتاری بر اضطراب دانش آموزان |
290 |
بررسی تاثیر آموزش خودگویی مثبت بر اشتیاق به یادگیری دانش آموزان |
291 |
مقایسه هیجان های تحصیلی و شادکامی در دانش آموزان تیزهوش و عادی |
292 |
نشاط در خانواده های دارای فرزند اختلال یادگیری |
293 |
اثربخشی قصه درمانی بر مشکلات رفتاری - هیجانی کودکان پیش دبستانی |
294 |
اهمیت بهداشت روان وراههای پیشگیری از آسیب های اجتماعی در مدارس |
295 |
رابطه بین عزت نفس مدیران آموزشگاههای بادانش آموزان کم توان ذهنی ومیزان اثر بخشی آنان در آموزشگاه |
296 |
بررسی رابطه ی والد – فرزندی با اضطراب و خشم در دانش آموزان دختر مقطع متوسطه شهر ساری |
297 |
تاثیرآموزش تاب آوری گروهی بر مشکلات بیش فعالی و اختلال کمبود توجه کودکان پرخاشگر |
298 |
اثر بخشی پروتکل درمانی مبتنی بر شفقت و دهن آگاهی بر افزایش خود کارآمدی مادران دارای کودک مبتلا به اختلال یادگیری |
299 |
نقش نگرش، دانش و مهارت معلمان در خلاقیت کودکان |
300 |
بررسی رابطه اعتیاد به اینترنت و sms بر انگیزه پیشرفت تحصیلی و هوش معنوی در دانش آموزان |
301 |
اثر بخشی آموزش آسيب هاي حاصل از روابط دختر و پسر بر نگرش دانش آموزان دختر دوره متوسطه . |
302 |
نقش عوامل محیطی در تکوین شخصیت کودکان با تاکید بر نقش مدرسه |
303 |
بررسی رابطه سبکهای تفکر و راهبردهای یادگیری بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانشجویان |
304 |
بررسی رابطه سبکهای تفکر و راهبردهای یادگیری بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانشجویان |
305 |
رابطه سبک های هویت با سلامت روان با کنترل ترتیب تولددر دانش آموزان سال سوم متوسطه شهرستان گلپایگان |
306 |
بررسی مقایسه ای دیدگاه معلمان و دانش آموزان درباره جایگاه تکنولوژی های نوین در آموزش و پرورش |
307 |
مقایسه، الگو های کنترل، تحولات عاطفی،شناختی،اخلاقی و اجتماعی،تحلیل عاملی |
308 |
مقایسه ی نگرش دانش آموزان و خانواده ها یشان بر ایجاد تحول در سبک های تفکر هم گرا و واگرا دانش آموزان پایه ی های چهارم،پنجم و ششم مقطع ابتدایی شهر همدان در سال تحصیلی 96-95 |
309 |
مقایسه ویژگی های شخصیتی کودکان 8-10 ساله ورزشکار و غیر ورزشکار با استفاده از نقاشی در شهر کرج |
310 |
تبیین مدل دفاع سپری پیشگیری از آسیب های فرهنگی ناشی از (موبایل ،اینترنت،ماهواره،موسیقی) توسط فرد.جامعه.خانواده ومدرسه |
311 |
اثربخشی آموزش مثبت اندیشی در ابراز وجود دختران نوجوان |
312 |
بررسی رابطه بین مثبت نگری و شادکامی در دانش آموزان |
313 |
بررسی اثربخشی مهارتهای مطالعه و تصویرسازی ذهنی بر کاهش اضطراب امتحان و ارتقا پیشرفت تحصیلی |
314 |
اثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر خودکنترلی در روابط با جنس مخالف در نوجوانان استفاده کننده از شبکه های مجازی (گوشی همراه) |
315 |
پیش بینی ابعاد تفکر تأملی با انگیزش تحصیلی دانش آموزان. |
316 |
بررسی مقایسه ای اضطراب امتحان و پیشرفت تحصیلی در فرزندان مادران شاغل و غیر شاغل شهر تهران |
317 |
نقش دين در تحول اخلاقي دانش آموزان با تاكيد بر آراي هابرماس |
318 |
پیشگیری از آسیب های فرهنگی در مدارس |
319 |
ارزیابی اختلالات رفتاری در چهار کودک مبتلا به اختلال طیف درخودماندگی |
320 |
رابطه عملکرد خانواده و عزت نفس با نمرات ریاضی دانش آموزان |
321 |
بررسی رابطه بین ذهن آگاهی و فرسودگی شغلی معلمان |
322 |
اثربخشی آموزش هیجانی- اجتماعی بر خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان |
323 |
مهارت حرفه ای معلمان از نظريه های يادگيری در عنصر روشهای تدریس برنامه درسی پایه پنجم شهرستان آمل |
324 |
مهارت حرفه ای معلمان در عناصر برنامه درسی از نظريه های يادگيری پایه پنجم تحصیلی شهرستان آمل |
325 |
نقش مدرسه و معلم در رشد اخلاقی دانش آموزان |
326 |
اثر بخشی نقاشی درمانی بر میزان پرخاشگری و استرس کودکان پیش دبستان پسر شهر تهران |
327 |
بررسی نیمرخ علایق شغلی دانش آموزان و ارتباط آن با پیشرفت تحصیلی با میانجیگری هوش و شخصیت |
328 |
رابطۀ خودکارآمدی تحصیلی و تاب آوری با سلامت روان دانش آموزان دختر |
329 |
اثربخشی آموزش حل مسئله گروهی بر مهارت های اجتماعی و تاب آوری در دختران پیش دانشگاهی در منطقه 7 شهر تهران |
330 |
نقش بازي هاي آموزشي هوشمند بر پیشرفت درس املا دانش آموزان دارای اختلال یادگیری شهرستان کرمانشاه |
331 |
نقش ویژگیهای زیستی و روانشناختی شخصیت در استفاده اسیب زا از تلفن همراه در دانش آموزان |
332 |
تأثیر روش تدریس بدیعه پردازی بر افزایش خلاقیت و پیشرفت تحصیلی ریاضی پایه ششم (مطالعه موردی: دانش آموز پایه ششم شهرستان دهگلان) |
333 |
اثربخشی مشاوره تحصیلی بر اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان پسر |
334 |
پیش بینی سازگاری تحصیلی براساس سبک های هویت و بهزیستی روانشناختی دانش آموزان پایه دوازدهم |
335 |
تحلیل محتوای مطالعات اجتماعی پایه ششم ابتدایی بر مبنای مفهوم نظام اجتماعی و روش های گانینگ فوگ و ویلیام رومی |
336 |
رابطهی سبکهای تفکر و شیوههای یادگیری با پیشرفت تحصیلی دانشآموزان متوسطهی دوم |
337 |
تاثیر توانبخشی شناختی مبتنی بر رایانه بر نیمرخ کارکردهای اجرایی دانش آموزان دارای ناتوانی یادگیری خواندن |
338 |
رابطه ویژگیهای شخصیتی با يادگيري زيان انگليسي و رياضي در دانشجويان سيستم آموزش از راه دور |
339 |
نقش مولفه های دشواری تنظیم هیجانی در پیش بینی پرخاشگری دانشآموزان دوره متوسطه دوم شهر ارومیه |
340 |
بررسی تطبیقی تئوری هوش اخلاقی حضرت علی(ع) در نهج البلاغه، با فضیلت های اخلاقی مشترک ادیان و اصول هوش اخلاقی لنیک و کیل |
341 |
نقش تدریس تحول آفرین در اشتیاق تحصیلی دانش آموزان |
342 |
بررسی نقش خودکارآمدی تحصیلی در اشتیاق تحصیلی دانش آموزان |
343 |
اثربخشی بازی درمانی گروهی به شیوه شناختی-رفتاری بر کاهش ترس و اضطراب جدایی کودکان |
344 |
بازنمایی تجربههای موفق و ناموفق معلمان در آموزش رفتارها و مهارت اجتماعی به کودکان |
345 |
بررسی برخی عوامل انگيزشي مؤثر بر مشارکت والدين در امور تحصيلي فرزندان بر مبناي مدل "فرايند مشارکت والديني" |
346 |
بررسی رابطه اعتیاد به اینترنت با خودکارآمدی و هوش هیجانی دانش آموزان دختر مقطع دبیرستان شهرستان بندرعباس در سال تحصیلی 96-95 |
347 |
Effectiveness of Assertive Behavior on Reducing the Addiction Potential |
348 |
بررسی رابطه بین هوش اخلاقی ومنبع کنترل بادلبستگی شغلی معلمان مقطع متوسطه دوره دوم شهرستان قوچان |
349 |
پیش بینی پرخاشگری براساس سبک های دلبستگی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بویین زهرا |
350 |
سبک های تفکر |
351 |
رابطه بین سبک های فرزند پروری و ویژگی های شخصیتی با اهمال کاری تحصیلی در دانش آموزان دبیرستان |
352 |
بررسی تاثیر آموزش راهبردهای یادگیری بر مهارتهای حل مساله و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان |
353 |
روانشناسی تحولی و راهبردهای یادگیری |
354 |
مطالعه نقش مدرسه در پیشگیری از آسیبهای فرهنگی در بین دانش آموزان |
355 |
رابطه بین عملکردخانواده ومدرسه باخودپنداره دانش آموزان مقطع متوسطه |
356 |
جستاری بر چالش کاربرد سبک های فکری در آموزه مفاهیم بنیادین فیزیک |
357 |
مهارت آموزی فرهنگی در نظام آموزش و پرورش |
358 |
تحلیل محتوای کتب روانشناسی مقطع دوم متوسطه بر اساس میزان توجه به مولفه های فراشناختی |
359 |
رابطه ی بین شادکامی و پرخاشگری در دانشجویان دانشگاه |
360 |
رابطه کمال گرایی ومهارتهای مقابله ای بااضطراب امتحان دانش آموزان |
361 |
نقش هوش هیجانی معلمان تربیت بدنی درپیش بینی میزان انگیزه شرکت در فعالیت بدنی دانش آموزان |
362 |
رابطه تفکر خلاق و انگیزش تحصیلی با یادگیری عمیق در دانشجویان |
363 |
چشم انداز زمان و پیشرفت تحصیلی: بررسی نقش واسطه نگرش های مثبت و منفی به زمان آینده |
364 |
بررسی رابطه بین آموزش ضمنخدمت و بهره وری با رضایتمندیشغلی مدیران مدارس ابتدایی شهرستان شیروان |
365 |
آموزش مهارت ابراز وجود با تکیه بر ایفای نقش و الگوسازی بر عزت نفس و اضطراب و افسردگی و احساس تنهایی |
366 |
بررسی نقش سرزندگی تحصیلی بر راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان |
367 |
اثربخشی درمان های موج سوم بر یادگیری خودتنظیمی در دانش آموزان دچار اختلالات یادگیری در مقطع دوم متوسطه |
368 |
بررسی رابطه بین سبکهای یادگیری و سبکهای تفکر با عملکرد تحصیلی |
369 |
بررسی رابطه اعتیاد به اینترنت با انزوای اجتماعی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان کردستان |
370 |
بررسی ویژگی های روانسنجی مقیاس بهزیستی مدرسه کونو، ریمپلا، لینتونن و آلانن |
371 |
طراحی ساختمان مدارس پایدار، ابزاری برای اموزش سه بعدی پایداری زیست محیطی |
372 |
رابطه ساختاری بهزیستی مدرسه، انگیزش تحصیلی و درگیری تحصیلی در دانش آموزان |
373 |
تاثیر الگوی یادگیری مشارکتی به روش جیگ ساو بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان کم توان ذهنی مدارس استثنایی شهر تهران |
374 |
فرهنگ مدرسه و شکل گیری هویت اسلامی - ایرانی |
375 |
بررسی تأثیر استفاده از کلاس هوشمند بر پیشرفت تحصیلی و خلاقیت دانش آموزان (مطالعه ی موردی : دانش آموزان پایه ششم شهرستان دهگلان) |
376 |
تعیین رابطه بین الگوهای ارتباطی خانواده باعملکرد تحصیلی |
377 |
بررسی رابطه علائم اختلال نافرمانی و پرخاشگری با عملکرد خانواده در کودکان پیش دبستانی مهد کودک های شهر مرند |
378 |
مقایسه الگوهای ارتباطی والد-فرزند در پدران و مادران دختران نوجوان |
379 |
بررسی رابطه پیشگیری از آسیب های احتماعی در دانش آموزان مدارس |
380 |
مقایسه اثربخشی بیان نوشتاری و بیان روایی بر افزایش خودتنظیمی هیجانی |
381 |
رابطه بین احساس تعلق به مدرسه و خودکارآمدی تحصیلی با اهمالکاری تحصیلی در دانشآموزان |
382 |
رابطه هوش هیجانی و سلامت روان با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان |
383 |
تاثیر آموزش هوش اخلاقی بر افزایش تفکر انتقادی و خلاقیت دانش آموزان پسر پایه اول دوره متوسطه دوم شهر یاسوج |
384 |
بررسی تأثیر آموزش مهارت های زندگی در مدرسه بر اضطراب و پرخاشگری دانش آموزان پسر مقطع متوسطه اول شهرستان چاراویماق |
385 |
بررسی رابطه سبک های دلبستگی با روابط بین فردی در دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا |
386 |
اثر بخشی آموزش شفقت به معلمان بر کاهش اضطراب اجتماعی و امتحان دانش اموزان پایه ششم شهرستان کرج |
387 |
اثربخشی آموزش حل مسئله گروهی بر مهارت های اجتماعی و تاب آوری در دختران پیش دانشگاهی |
388 |
تاثیر آموزش فلسفه برای کودکان بر تحول اخلاقی و اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان پسر پایه ی پنجم ابتدایی شهرشیروان |
389 |
تعیین رابطه بین نگرش و باورهای پرخطر به مواد مخدر و تاب آوری در نوجوانان دختر و پسر |
390 |
تأثیر آموزش مهارت های زندگی بر میزان افسردگی دانش آموزان مقطع متوسطه |
391 |
بررسی آثار اجتماعی و فرهنگی تلفن همراه بر دانش آموزان پسر مقطع متوسطه شهر شیروان |
392 |
اثربخشی اموزش مهارتهای اجتماعی و کاهش اعتیادپذیری و افزایش خودکنترلی در دانش آموزان پسر مقطع متوسطه |
393 |
تأثیر آموزش راهبردهای حافظه کاری بر نگرش و پیشرفت دیکته |
394 |
بررسی مقایسه ای سبکهای یادگیری و دشواری تنظیم هیجانی در دانش آموزان 12 تا 17 ساله مدارس تیزهوشان شهرستان اهواز |
395 |
مقایسهی تنظیم خلق منفی و بیانگری هیجانی و يادگيري خودتنظيمي و سازگاري اجتماعي، هيجاني، تحصيلي در دانش آموزان با و بدون ناتواني يادگيري |
396 |
اثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر سبک حل مسالهی (کارآمد و ناکارآمد) و خلاقیت هیجانی و قضاوت اخلاقی دانشآموزان |
397 |
رابطه ابعاد شخصیت با حل مسأله و بهزیستی روانشناختی: نقش حرمت خود |
398 |
بررسی تأثیرآموزش کتاب « تفکر و سبک زندگی » بر سبک تفکر ، رشد اخلاقی و هوش هیجانی و دانش آموزان شهر شیروان در سال تحصیلی ۹7 - 96 |
399 |
بررسی رابطه رضایت از رشته تحصیلی واحساس تعلق شغلی با هویت شغلی دانشجویان رشته روانشناسی تربیتی دانشگاه فرهنگیان |
400 |
نقش واسطه ای جهت گیری هدفی در رابطه بین صفات شخصیت و پیشرفت تحصیلی |
401 |
مقایسه قلدری و اضطراب مدرسه در دانش آموزان پسر شهرستان سنندج |
402 |
بررسی رابطه ابعاد کمال گرایی با خلاقیت و انگیزش پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان دوره متوسطه شهر بندرعباس |
403 |
اثر بخشی مشاوره مسیر شغلی سازه گرا بر انطباق پذیری مسیر شغلی |
404 |
بررسی رابطه بین هوش هیجانی و خلاقیت دانش آموزان مقطع دهم متوسطه در شهرستان تفت |
405 |
نقش سرمایه های تحولی، اجتماعی و روانشناختی در پیش بینی استفاده آسیب زا از اینترنت نوجوانان دوره اول دبیرستان حضرت قاسم شهر ری |
406 |
سرمایه اجتماعی و استرسهایی که دانشآموزان تجربه میکنند: یک همبستگی کانونی |
407 |
نقش تنیدگی ناشی ازانتطارات تحصیلی در پیش بینی سلامت ذهنی دانشآموزان |
408 |
مقایسه تعلل ورزی تحصیلی و راهبردهای کنترل افکار در دانش آموزان به تفکیک سطح توانایی و جنسیت |
409 |
بررسی تحول محتوی کتاب های درسی بر مبنای تحول روانشناختی |
410 |
نقش آموزش راهبردهای یادگیری در کاهش اضطراب امتحان |
411 |
بررسی شیوع میزان قربانی بودن قلدری؛ قلدری و ارتباط آن با مهارت های اجتماعی- هیجانی، مهارت حل مسئله و افسردگی در دانش آموزان پسر متوسطه اول |
412 |
بررسی علتهای فرار از مدرسه در دانشآموزان |
413 |
تعیین رابطه بین الگوهای ارتباطی خانواده با عملکرد تحصیلی |
414 |
تاثیر خانواده بر تربیت فرزندان و نحوه استفاده از فضای مجازی |
415 |
اثربخشی آموزش مهارت حل مسئله و کنترل خشم بر کنار آمدن با مشکلات با تأکید بر قرآن و آموزههای دینی در نوجوانان کانون اصلاح و تربیت شهرستان زاهدان |
416 |
اثربخشی آموزش مهارت حل مسئله و کنترل خشم بر کنار آمدن با مشکلات با تأکید بر قرآن و آموزههای دینی در نوجوانان کانون اصلاح و تربیت شهرستان زاهدان |
417 |
بررسی تأثیرکتاب خوانی بربهبود جمله نویسی دانشآموزان دختر کم توان ذهنی دوره اول متوسطه شهرری |
418 |
مقایسه هوش موفق وخرد در دانش آموزان دختر تیزهوش و عادی مقطع متوسطه |
419 |
نقش اموزش پرورش ومعلم درکاهش اسیب اجتماعی |
420 |
بررسی رابطه بین ویژگی های شخصیتی و انگیزش تحصیلی در دانشجویان دانشکده مدیریت دانشگاه آزاد واحد ساری |
421 |
اثربخشی درمان گروهی کوتاه مدت راه حل محور بر اضطراب امتحان و عزت نفس دانش آموزان دختر متوسطه اول شهر کشکوئیه |
422 |
اثربخشی شناخت درمانی بر تنظیم هیجان دانش آموزان دختر مقطع سوم متوسطه شمال شهر تهران |
423 |
اثربخشی شناخت درمانی بر مشکلات ارتباطی بین فردی دانش آموزان دختر مقطع سوم متوسطه شمال شهر تهران |
424 |
تاثیر آموزش مهارت جراتورزی بر هیجانخواهی و نگرش نسبت به مواد مخدر(مطالعه عوامل خطرساز رفتارهای پرخطر) |
425 |
بررسی نقش خودباوری تحصیلی در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان |
426 |
نقش میانجی گرایانه باورهای فراشناختی در رابطه ویژگیهای شخصیتی با اشتیاق تحصیلی دانش آموزان |
427 |
بررسی اثربخشی یادگیری مشارکتی برسرعت پردازش اطلاعات واشتیاق تحصیلی در درس ریاضی دانش آموزان پسر |
428 |
بررسی روانی زمینه های پداگوگیدر روانشناسی-جایگاه خانواده و مدرسه در اجتماعی سازی دختران نابسامان |
429 |
نقش راهبرد یادگیری خودتنظیمی و جو عاطفی خانواده در پیش بینی عملکرد تحصیلی در دانشآموزان پسر سال دوم مقطع متوسطه شهر اهواز |
430 |
بررسی رابطه الگوهای ارتباطی خانواده و خودتنظیمی هیجانی با رضایت از زندگی دانش آموزان شهر شیراز |
431 |
مقایسه تاب آوری در زنان متأهل شاغل در مدارس و غیر شاغل شهر تهران |
432 |
بررسی رابطه تاب آوری با شادکامی در بین زنان متاهل شاغل در مدارس شهر تهران |
433 |
اثربخشی آموزش مهارت های زندگی مبتنی بر خودآگاهی بر کاهش رفتارهای پر خطر و سلامت روان در دانش آموزان دختر متوسطه دوم منطقه 6 تهران* |
434 |
اثربخشی آموزش مهارت های زندگی مبتنی بر خودآگاهی بر کاهش رفتارهای پر خطر و کاهش آسیب های اجتماعی در دانش آموزان دختر متوسطه دوم منطقه 6 تهران |
435 |
بررسی رابطه ی الگوهای ارتباطی با شادکامی زوجین مراجعه کننده به خانه های سلامت منطقه یک تهران |
436 |
بررسی رابطه ی الگوهای ارتباطی بر رضایتمندی زوجین مراجعه کننده به خانه های سلامت منطقه یک تهران |
437 |
بررسی رابطه سبک های دلبستگی با صمیمیت زناشویی زنان متاهل مراجعه کننده خانه های سلامت مناطق مرکزی شهر تهران سال 96* |
438 |
بررسی رابطه بلوغ عاطفی با صمیمیت زناشویی زنان متاهل مراجعه کننده خانه های سلامت مناطق مرکزی شهر تهران سال 96* |
439 |
اثربخشی درمان پذیرش و تعهد بر امید به زندگی دانش آموزان نوجوان بی سرپرست |
440 |
اثربخشی درمان پذیرش و تعهد بر کاهش اتکا عاطفی به دیگران در دانش آموزان بی سرپرست |
441 |
اثربخشی درمان پذیرش و تعهد بر کاهش وابستگی بین فردی دانش آموزان بی سرپرست |
442 |
شخصیت کودک و تحول آن، در نقاشی |
443 |
بررسی اثر بخشی تشویق های کلامی(و غیرمنتظره) و اقتصاد ژتونی(و قابل انتظار) در عملکرد تحصیلی دانش آموزان |
444 |
اثر بخشی تئاتر تعلیمی-تربیتی )پداگوژی) بر رشد خود انگاره و انگیزش دانش آموزان دوم ابتدایی شهرستان گرگان |
445 |
تاثیرات تلفن همراه در امر آموزش |
446 |
تاثیروکارکرد مدیر بر خلاقیت و یادگیری در دانش آموزان |
447 |
دانش اموزانی که در کنکور داندانپزشکی پذیرفته شده اند چه انگیزه ای برای انتخاب رشته داشتند؟ ن |
448 |
مقایسه راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در افراد مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی و افراد بهنجار |
449 |
پیش بینی بهزیستی عمومی براساس خودشناسی انسجامی بر خود |
450 |
پیش بینی بهزیستی عمومی براساس شفقت بر خود |
451 |
اثربخشی آموزش باورهای انگیزشی و راهبردهای خودتنظیمی برعملکرد ومهارت های تحصیلی |
452 |
اثر بخشی آموزش مهارت های زندگی بر خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان پسر پایه ششم ابتدایی ساری |
453 |
اثر بخشی آموزش مهارت های زندگی بر کیفیت زندگی و اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان دختر ششم ابتدایی ساری |
454 |
بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و بلوغ سازمانی کتابداران کتابخانه های مدارس استان قم |
455 |
بررسی و مقایسه اثربخشی شبیه سازی ذهنی فرآیندی و فرآورده ای درکاهش استرس دانش آموزان |
456 |
بررسی تاثیر فیسبوک در پیشرفت زبان انگلیسی دانش اموزان ایرانی |
457 |
بررسی نقش کتابخانه های عمومی و تأثیر آن بر روی دانش آموزان |
458 |
مقایسه اثربخشی آموزش رویکرد پذیرش و تعهد (ACT)و نظریه انتخاب بر جهت گیری هدف دانش آموزان دختر سال سوم متوسطه |
459 |
مقایسه رابطه فرآیندهای شناختی و خودکارآمدی اجتماعی در نوجوانان دختر و پسر |
460 |
رابطه ي هوش هيجاني و بهزيستي روانشناختي با سبكهاي دلبستگي در دانش آموزان دختر پایه دهم علوم تجربی غیرانتفایی شهرستان کاشان سال تحصیلی 97-1396 |
461 |
تحول اخلاقی و مدسه |
462 |
رابطه ویژگیهای شخصیتی و اضطراب امتحان با پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه آزاد بوئین زهرا |
463 |
اثر آموزش مهارت برقراری ارتباط موثر بر کیفیت زندگی زناشویی زنان شاغل |
464 |
اثربخشی آموزش مدیریت استرس با رویکرد شناختی رفتاری بر کاهش اضطراب اجتماعی افراد با لکنت زبان |
465 |
اثربخشی آموزش مهارت های زندگی بر ابراز وجود دانش آموزان پسر دبیرستانی |
466 |
اثربخشی واقعیت درمانی گروهی بر باورهای غیرمنطقی زوجین |
467 |
بررسی رابطه سبک های هویت با اضطراب اجتماعی در دانش آموزان دوره دوم متوسطه |
468 |
نقش راهبرد یادگیری خودتنظیمی و جو عاطفی خانواده در پیش بینی عملکرد تحصیلی در دانشآموزان پسر سال دوم مقطع متوسطه شهر اهواز |
469 |
نقش راهبرد یادگیری خودتنظیمی و جو عاطفی خانواده در پیش بینی عملکرد تحصیلی در دانشآموزان پسر سال دوم مقطع متوسطه شهر اهواز |
470 |
تأثیر یک دوره تمرینات ایروبیک بر اضطراب،افسردگی و ناسازگاری اجتماعی دانش آموزان دارای اختلال رفتاری |
471 |
روابط ساختاری سبک های دلبستگی و قلدری سایبری در دانش آموزان: نقش میانجیگری احساس تنهایی |
472 |
رابطه ی فرسودگی تحصیلی و انگیزه ی پیشرفت با عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه آزاد کرمانشاه |
473 |
مقایسه عملکرد تحصیلی دانش آموزان براساس ادراک آنان از جو ترغیبی مدرسه (موردکاوی: مدارس دولتی، نمونه دولتی و غیرانتفاعی پایه نهم شهر تهران) |
474 |
تاثیر نیازهای سلامت بر رشد اخلاقی در بین دختران نوجوان |
475 |
بررسی تأثیرکتاب خوانی بربهبود جمله نویسی دانشآموزان دختر کم توان ذهنی دوره اول متوسطه شهرری |
476 |
مقایسه ی سلامت روان ، تاب آوری و استرس معلمان ابتدایی و دبیران متوسطه |
477 |
بررسی رابطه طرحوارههای ناسازگار اولیه با اضطراب امتحان دانشجویان با تعدیلگری جنسیت و سن |
478 |
رابطه اضطراب امتحان و نگرش ناکارآمد با عملکرد تحصیلی در دانش آموزان دختر |
479 |
اثربخشی درمان های موج سوم بر یادگیری خودتنظیمی در دانش آموزان دچار اختلالات یادگیری در مقطع دوم متوسطه |