1 |
بررسی تجربه قربانیان قلدری در دبستان |
2 |
پیش بینی میزان انگیزه پیشرفت در یادگیری بر اساس اضطراب امتحان دانش آموزان مدرسه غیر دولتی هستی اصفهان |
3 |
رابطه خلاقیت با عملکردهای اجرایی مغز و تنظیم شناختی-هیجانی در دانش آموزان متوسطه تهران |
4 |
رابطه مولفه های عاملیت انسانی با بهزیستی روان شناختی در دانش آموزان عادی و تیزهوش |
5 |
بررسی تطبیقی میزان طرح ارزشیابی کمی و کیفی در بهبود یاددهی – یادگیری دانش آموزان دوره ابتدایی |
6 |
جایگاه فناوری اطلاعات در جذب و توسعه مخاطب در کتابخانه های عمومی با تاکید بر رویکرد استفاده و رضایتمندی مطالعات در مدارس |
7 |
اثربخشی آموزش مهارت حل مسئله بر تنظیم هیجان های نوجوانان |
8 |
اثربخشی آموزش مهارت حل مسئله بر رفتارهای پرخطرو سازش یافتگی نوجوانان |
9 |
بررسی ارتباط تئوری های هوش ودلالت های آن در تعلیم وتربیت |
10 |
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر پیشرفت تحصیلی (مطالعه موردی دانش آموزان دختر دوره ی متوسطه اول) |
11 |
بررسی دوره فلسفه برای کودکان(p4c) و پیوندهای آن با پرورش خلاقیت |
12 |
اثر بخشی آموزش مهارت خودآگاهی بر افزایش عزت نفس دانش آموزان پسر مقطع ابتدایی |
13 |
سلامت روانی دانش آموزان و مدارس شاد |
14 |
بررسي ميزان رضايت مندي اولياء و معلمان از اجراي طرح ارزشيابي توصيفي در مدارس ابتدايي منطقه 4 شهرتهران |
15 |
رابطه ویژگیهای شخصیتی و تاب آوری با انگیزه پیشرفت در مدیران مدارس ابتدایی شهر کرمان |
16 |
بررسی تأثیر تدریس درس تفکر و پژوهش با استفاده از نرم افزار پژوهش رسانه بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان حوریه جباری |
17 |
بررسی رابطه سن ورود به پایه اول دبستان با پیشرفت تحصیلی، خلاقیت و نشاط معنوی در دانش آموزان تیزهوش |
18 |
مقایسه خلاقیت در دانش آموزان دوزبانه و تک زبانه |
19 |
ابعاد سرمایه ی اجتماعی و هویت اجتماعی مقایسه ی دختران و پسران نوجوان ورزشکار |
20 |
مقایسة استرسهای روانی اجتماعی در میان دانش آموزان چهار دسته از مدارس دخترانه(دولتی، نمونة دولتی، غیر انتفاعی و استعدادهای درخشان |
21 |
اثربخشی آموزش بخشش بر کاهش افکار پرخاشگرانه ی دانش آموزان |
22 |
بررسی رابطه باورهای غیرمنطقی با سلامت روان در معلمان آموزش و پرورش شهرستان مسجدسلیمان در سال 1395-1396 |
23 |
بررسی رابطه اعتیاد به اینترنت با افسردگی و بلوغ زودهنگام در دختران |
24 |
اثربخشی درمان شناختی رفتاری مبتنی بر برنامه گربه سازگار درکاهش اضطراب دانش آموزان 7 تا 11 سال |
25 |
اثر بخشی آموزش مهارت های زندگی بر کاهش افسردگی و تنظیم هیجانی دانش آموزان متوسطه دوره دوم شهرستان خلخال |
26 |
اثربخشی آموزش رویکرد واقعیت درمانی بر جهت گیری هدف و خودکارآمدی تحصیلی در بین دانش آموزان تک والد |
27 |
تاثیرتدریس خلاق مفاهیم دینی برنگرش مذهبی دختران نوجوان |
28 |
اثربخشی بازیهای بومی- محلی بر درک ارزشها، هنجارها و قوانین مدرسه در دانشآموزان |
29 |
رابطه بین خودناتوان سازی تحصیلی و تمایل به اعتیاد در دانش آموزان پسر دبیرستانی قم |
30 |
بررسی رابطه الگوهای ارتباطی خانواده و خودتنظیمی هیجانی با رضایت از زندگی دانش آموزان شهر تهران |
31 |
ارائه مدل ساختاری جهت پیش بینی سازگاری تحصیلی بر اساس باورهای اساسی وپایگاه اقتصادی- اجتماعی با میانجیگری انگیزه تحصیلی |
32 |
بررسی پدیدارشناسانهی تجربه فرآیند بازی درمانی اکوسیستمیک در کودکان دانشآموز دارای اختلال بیشفعالی و نقص توجه |
33 |
طراحی بسته آموزشی مبتنی بر توانمند سازی والدین بر بهزیستی ذهن ، سرزندگی تحصیلی و موفقیت تحصیلی دانش آموزان دیر آموز |
34 |
رابطه عزت نفس و سلامت روان نقش واسطه ای شادکامی در دانش آموزان مقطع اول متوسطه |
35 |
بررسی اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی بر خودتنظیمی و استرس دانش آموزان شهر تهران |
36 |
بررسی تأثیر روش تدریس مشارکتی بر انگیزه پیشرفت و عملکرد تحصیلی در درس علوم تجربی دانش آموزان دختر پایه پنجم ابتدایی |
37 |
مقایسه سلامت روان و شادکامی دانش آموزان مدارس طبیعت و مدارس عادی |
38 |
جایگاه مشاوران واهمیت خدمات آنهادرارتقافضای مدارس و مشاوره تحصیلی |
39 |
مقایسه ی شادکامی و سلامت روان در دانش آموزان پسر دارای مادر شاغل و مادر غیر شاغل دوره ی متوسطه ی شهرستان محلات در سال 1397 |
40 |
رشد پس از آسیب و تحصیل، تجربه ی دانش آموزان دوره ی متوسطه شهر اصفهان |
41 |
اثربخشی آموزش فرزندپروری مبتنی بر رویکرد واقعیت درمانی بر خودکارآمدی دانش آموزان دارای مشکل یادگیری خاص |
42 |
بررسي نقش انگيزش شغلي در پيش بيني سبك هاي مديريت كلاس درس معلمان |
43 |
اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی بر شادکامی و احساس تعلق به مدرسه در دانش آموزان دختر مقطع ابتدایی شهر تهران |
44 |
توجه به هیجان های معلمان ضرورتی انکارناپذیر در مدارس |
45 |
رابطه محیط سواد خانه با مهارتهای اولیه خواندن- نوشتن و ریاضی |
46 |
پیش بینی رضایت تحصیلی دانش آموزان بر اساس سبک فرزند پروری و کمال گرایی والدین |
47 |
تاثیر آموزش مهارت های زندگی در خودآگاهی، روابط بین فردی و کنترل هیجان های نوجوانان دختر شهر تهران |
48 |
خلاقیت و بازی در روش تدریس |
49 |
اثربخشی خود دلگرم سازی بر انگیزش و عملکرد تحصیلی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی |
50 |
مقایسه نشخوارگری و فاجعهنمایی در دانشآموزان با و بدون نشانگان کمبود توجه بیشفعالی |
51 |
بررسی اثربخشی آموزش کیفیت زندگی مثبت گرا بر بهبود سلامت روان و شادکامی دانش آموزان دختر دبیرستانی دوره دوم |
52 |
اثر بخشي واقعيت درماني بر اميدواري، شادكامي و عزت نفس دانش آموزان |
53 |
اثربخشی آموزش فلسفه بر قضاوت اخلاقی و کاهش پرخاشگری در کودکان |
54 |
تاثیر آموزش تئوری انتخاب بر نیازهای اساسی روانشناختی و انگیزش آموزگاران |
55 |
تعیین نقش چهار سبک یادگیری (تجربه عینی، مشاهده تاملی، مفهوم سازی انتزاعی، آزمایشگری فعال) در انگیزه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پسر مقطع متوسطه شهرستان زابل |
56 |
رابطهی خودپندارهی تحصیلی با اضطراب امتحان دانشآموزان پایهی هشتم متوسطه اول شهرستان بیرجند در سال تحصیلی 97-96 |
57 |
مقایسه تاب آوری،رضایت از زندگی و جهت گیری مذهبی معلمان مدارس عادی و استثنایی |
58 |
اثربخشی درمان یکپارچه توحیدی(MIT) بر اضطراب دانش آموزان دختر پیش دانشگاهی شهر یزد |
59 |
بررسی رابطه بین کنترل تحصیلی ادراک شده و یادگیری خودنظمده فراشناختی براساس نقش واسطهای هیجانهای مثبت تحصیلی در دانش آموزان پایه نهم شهرستان رفسنجان |
60 |
شادکامی و ارتقاء سلامت روانی در مدارس |
61 |
مدل یابی بین مقبولیت اجتماعی و نا امیدی با عزت نفس ،مخصوص کودکان دبستانی |
62 |
رابطه بهزیستی روان شناختی با هوش اخلاقی و معنوی معلمان |
63 |
مقایسه پرخاشگری و فضایل و توانمندی های منش در دانش آموزان با پذیرش اجتماعی و گستره عاطفی بالا و پایین در مقطع دبیرستان شهر تهران |
64 |
بررسی مقایسه ای عاطفه مثبت و منفی و زندگی در زمان حال بین معلمین و افراد دارای مشاغل آزاد |
65 |
رابطه معنای زندگی، زندگی در زمان حال و سرزندگی ذهنی در معلمان مدارس متوسطه شهر کرمان |
66 |
بررسی موانع ارزشیابی کیفی و راهکار ها از دیدگاه دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان کرمان |
67 |
تاثیر موسیقی درمانی بر اضطراب و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان متوسطه شهر تهران |
68 |
اهمیت و نقش بازی پانتومیم در رشد ذهنی و تفکر خلاقانه و انتقادی کودکان پیش دبستان از منظر فلسفه به کودکان |
69 |
شناسایی و رتبه بندی عوامل تاثیرگذار در اضطراب اجتماعی دانش آموزان ابتدایی شهر مشهد |
70 |
تحلیل محتوای کتاب کار و فناوری پایه هشتم دوره اول متوسطه بر اساس الگوی خلاقیت پلسک |
71 |
اثربخشی درمان یکپارچه توحیدی(MIT) بر سرزندگی تحصیلی دانش آموزان دختر پیش دانشگاهی شهر یزد |
72 |
رابطه علی شادمانی ذهنی و عملکرد تحصیلی از طریق سرزندگی تحصیلی در دختران مقطع متوسطه دوم |
73 |
اثربخشی آموزش مهارت های زندگی بر خود تنظیمی هیجانی دانش آموزان دختر متوسطه شهرتهران |
74 |
رابطه مثبت اندیشی و تعلل ورزی تحصیلی با اثر واسطه ای خودکارآمدی تحصیلی |
75 |
مدل یابی رابطه خودتنظیمی و شادکامی با میانجی گری تاب آوری، خودکارامدی و خوشبینی تحصیلی |
76 |
پیش بینی سرمایه اجتماعی براساس هوش فرهنگی و آوای سازمانی معلمان زن دوره دوم متوسطه شهر سراب |
77 |
تیزهوشی هیجانی ـ اجتماعی چیستی و چرایی؟ |
78 |
اثر بخشی موسیقی درمانی غیر فعال بر سازگاری اجتماعی و تفکر خلاق دانش آموزان مقطع دبیرستان |
79 |
آموزش و پرورش ایران و مهم ترین نقاط ضعف آن |
80 |
بررسی پیش بینی کننده های شادکامی در دانش آموزان پسر و دختر |
81 |
نظام آموزش پیش ازدبستان واهمیت آموزش ازطریق بازی |
82 |
رابطه بین انطباق پذیری مسیر شغلی و جو روانی- اجتماعی کلاس با انگیزش تحصیلی دانش آموزان نوبت اول شهرستان شاهرود |
83 |
بررسی نقش سرمایه های تحولی مدرسه و تاب آوری تحصیلی با پیشرفت تحصیلی |
84 |
اثر باورهای معرفتشناختی و مهارتهای مطالعه بر عملکرد تحصیلی نقش واسطه ای خودکارآمدی تحصیلی |
85 |
نگاهی دوباره به انگیزش درونی |
86 |
شادکامی و سلامت روانی در تعلیم و تربیت مدارس دوره ابتدایی |
87 |
بررسی اثربخشی موسیقی آرام و بی کلام در زنگ های تفریح بر شادکامی و سلامت روانی دانش آموزان دختر مقطع اول متوسطه شهرستان چاراویماق |
88 |
بررسی اثربخشی ایجاد فضای سبز و طبیعی در محیط خوابگاهی بر شادکامی و سلامت روانی دانش آموزان مدارس شبانه روزی |
89 |
رابطه نقش معلم با انگیزه پژوهش در دانش اموزان |
90 |
رابطه هوش هیجانی و راهبردهای مقابله با استرس با عملکرد تحصیلی |
91 |
اشارات و حرکات و یادگیری واژگان توسط کودکان |
92 |
اثربخشی آموزش های فرزندپروری بر عزت نفس و کنترل خشم والدین دانش آموزان ابتدایی |
93 |
اثربخشی آموزش مهارت ابراز وجود بر اهمال کاری تحصیلی و یادگیری خودتنظیمی دانش آموزان پسر |
94 |
اثربخشی آموزش مسائل مرتبط با بلوغ و تربیت جنسی بر رابطه والد-نوجوان در دانش آموزان دختر پایه پنجم شهر یزد. |
95 |
بررسی رابطه شادکامی و وضعیت سلامت روان در دانش آموزان دختر دبیرستانی |
96 |
نقش آموزش و پرورش و معلم در کنترل یا کاهش آسیب های اجتماعی دانش آموزان |
97 |
واکاوی ارتباط شاداب سازی مدارس با سلامت روان دانش اموزان |
98 |
اثربخشی آموزش مسائل مرتبط با بلوغ و تربیت جنسی بر کاهش مشکلات بین فردی دختران پایه پنجم دبستان شهر یزد. |
99 |
کاربرد علوم شناختی در بهداشت روان دانش اموزان |
100 |
ملاحظات اساسی در تشخیص ناتوانی های ویژه یادگیری براساس DSM-5 |
101 |
رابطه ی بین مدیریت دانش و فرهنگ سازمانی کارکنان آموزش و پرورش |
102 |
بررسی نقش واسطه ای سبک های فرزندپروری در ارتباط با سلامت روان و شادکامی مدارس در دانش آموزان مقطع متوسطه دوم شهر مهران |
103 |
بررسی مقایسه ای رابطه ی هوش هیجانی و رضایت شغلی دبیران دوره ی متوسطه به تفکیک جنسیت |
104 |
بررسی رابطه بین شادکامی و پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان متوسطه |
105 |
نظریهی ارتباطگرایی ضرورتی قابل تأمل جهت متناسب کردن محیط یادگیری با تیپهای شخصیتی MBTI |
106 |
نقش آموزش لحن خوانی بر میزان درک مطلب دانش آموزان چهارم ابتدایی در درس فارسی |
107 |
تاثیر مداخله پیشگیرانه معلمان بر کاهش بروز آسیب های روانی در دانش آموزان |
108 |
بررسی اثربخشی آموزش مهارت رفتار جرأت ورزی بر تفکر انتقادی و شادکامی دانش آموزان دختر دوره متوسطه اول شهرستان بوشهر |
109 |
اثر بخشی آموزش مهارت خودآگاهی بر شادکامی دانش آموزان متوسطه اول |
110 |
ارزيابي و نقد و بررسي سياستگذاري نظام آموزش و پرورش در حوزۀ شناسايي و هدايت استعدادهاي برتر از منظر اسناد بالادستي |
111 |
راهبردهای مقابله و احساس تنهایی در نوجوانی |
112 |
اثربخشی آموزش گروهی مبتنی بر هنر بر اضطراب و حرمت خود دانش آموزان |
113 |
اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش موفق بر گرایش به تفکر انتقادی دانش آموزان |
114 |
بررسی رابطه ی راهبردهای فراشناختی و اشتیاق تحصیلی با تاب آوری تحصیلی در دانش آموزان |
115 |
اثربخشی آموزش مهارت های زندگی از طریق همیار مشاور بر مشکلات بین فردی و استرس تحصیلی دانش آموزان |
116 |
رابطه بین هیجان های تحصیلی مثبت و پیشرفت تحصیلی با واسطه گری درگیری تحصیلی دانش آموزان |
117 |
رابطه بین شیوه های فرزندپروری با سبک های هویت در دانش اموزان دختر مقطع دبیرستان اموزش و پرورش شهر مشهد |
118 |
اثربخشی آموزش شناختی امید بر کاهش فرسودگی تحصیلی دانش آموزان |
119 |
بررسی تجارب زیسته دانش آموزان ابتدایی مناطق زلزله زده کرمانشاه مطالعه ای با روش پدیدار شناسی |
120 |
مشکلات به کارگیری روشهای فعال تدریس توسط معلمان دوره ابتدایی شهرستان ساري |
121 |
بررسی ادراک دانش آموزان شهر کازرون از چالش های تحصیلی |
122 |
نقش تعدیلکننده دلسوزیبه خود در رابطهی بین ابعاد شخصیتی هگزاکو و رفتارهای پرخطر دانشآموزان |
123 |
ابعاد جهانی آموزش و پرورش استعداد های درخشان یکپارچه سازی عادی سازی و انطباق مدارس |
124 |
رابطه اختلال نوشتن دانش آموزان پایه دومابتدایی منطقه17 تهران با سبک های فرزندپروری |
125 |
اثربخشی آموزش هوش اخلاقی بر افزایش رفتارهای نوع دوستی پسران پیش دبستانی |
126 |
تأثیر قصه گویی بر اختلال خواندن دانش آموزان |
127 |
اثربخشی آموزش رابطه موثر بر کاهش خشم مربوط به مدرسه و مسئولیت پذیری دانش آموزان پسر متوسط اول شهرستان بابلسر |
128 |
، مقایسه کارکردهای اجرایی و تنظیم شناختی هیجان در دانش آموزان شطرنج باز با دانش آموزان غیر شطرنج باز |
129 |
نقش شادکامی در افزایش بهزیستی روانی دانش آموزان پسر دبیرستان نمونه (دور دوم) شهر جیرفت |
130 |
مقایسه سبک های شناختی راهبردهای شناختی و رضایت از زندگی در دانش آموزان تیزهوش و عادی |
131 |
مقایسه مولفه های خلاقیت و مولفه های مهارت اجتماعی دانش آموزان اول دبستان با و بدون سابقه آموزش پیش دبستانی |
132 |
مشخصه های حرفه ای یک معلم از دیدگاه قرآن |
133 |
مبانی فیزیولوژی، زیستشناختی و جامعهشناختی تفکیک جنسیت در آموزش |
134 |
بررسی رابطه بین کیفیت زندگی مدرسه و اهمالکاری تحصیلی با پیشرفت تحصیلی دانش اموزان |
135 |
رابطه استرس شغلی،خودکار آمدی تصوری و اشتراک دانش معلمان با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان |
136 |
اثربخشی آموزش مبتنی بر رویکرد نظریه انتخاب بر انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشجو- معلمان دانشگاه فرهنگیان بابل |
137 |
ارائه برنامه ریزی درسی برای دانش اموزان در راستای سلامت روان |
138 |
مقایسه سرسختی روانشناختی و تابآوری در برابر استرسهای تحصیلی دانشآموزان شاهد و غیرشاهد |
139 |
بررسی میزان استفاده از مؤلفههای مهارتهای اجتماعی در کتاب مطالعات اجتماعی سوم دبستان |
140 |
تاثیر کارتون های انگلیسی HELMA در حفظ واژگان پیش دبستانی |
141 |
بررسی رابطه بین هوش فرهنگی مدیران با استفاده از فعالیت های فوق برنامه و مکمل در مدارس ابتدایی ناحیه 2 شهرستان شهرکرد |
142 |
بررسی رابطه اضطراب امتحان و مهارت های اجتماعی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر متوسطه شهر ساری |
143 |
نقش ویژگی های شخصیتی در یادگیری زبان انگلیسی |
144 |
بررسی اثربخشی آموزش صلح بر رشد اجتماعی و سلامت روان کودکان پیشدبستانی |
145 |
اثربخشی آموزش مجسمه سازی بر انعطاف پذیری روانشناختی و پرخاشگری در دانش آموزان دختر کلاس ششم دبستان شهرستان کرمان |
146 |
رابطه انطباق پذیری مسیر شغلی تحصیلی و ادراکات محیطی مدرسه ای در دانش آموزان مقطع متوسطه دوم |
147 |
مقایسهی استرس والدگری و شادکامی مادران دارای فرزندان نابینا و اختلال یادگیری خاص |
148 |
رابطه بین ابعاد کیفیت زندگی و سطح کمال گرایی با اضطراب پیشرفت در دانش آموزان |
149 |
اثربخشی آموزش تنآرامی بر کاهش پرخاشگری و اضطراب دانشآموزان پسرِ 8 تا 11 ساله |
150 |
تعیین اثر بخشی مصاحبه انگیزشی بر سرمایه روانشناختی دانش آموزان داری ناتوانی های يادگيري شهر تبریز |
151 |
رابطه آسیب شناسی مدارس با هویت یابی دانش آموزان از دیدگاه معلمان دوره دوم شهر تبریز |
152 |
رابطه بین سبک های هویت یابی با سلامت عمومی دانش آموزان متوسطه شهر تبریز |
153 |
نقش ابعاد سرشت و منش و سرسختی روانشناختی بر تعهد سازمانی دبیران* |
154 |
تاثیر راهبرد آموزشی kwl و راهبرد آموزشی نقشه مفهومی بر انگیزش تحصیلی دانش آموزان |
155 |
تاثیر آموزش بازی ها و داستان های بومی - محلی بر عملکرد تحصیلی و تربیتی کودکان |
156 |
رابطه بین هوش اخلاقی وشادکامی دردانش آموزان دختر مقطع دبیرستان |
157 |
مطالعهی آموزش کودک محور با الهام از رویکرد رجیوامیلیا برای کودکان سنین پیشاز دبستان مهد آوای کودکان یزد |
158 |
مقایسۀ شادکامی و سلامت روانی دانش آموزان مدارس عادی با مدارس خاص |
159 |
رابطه تعهد مذهبی و عزت نفس با شادکامی در معلمان |
160 |
نقش خشونت در مدارس و سلامت روانی و خودکارآمدی در عملکرد تحصیلی دانش آموزان مقطع ابتدایی امید |
161 |
مقایسه اثربخشی آموزش مهارتهای مثبتاندیشی پنج عاملی با آموزش مهارتهای زندگی بر انگیزه پیشرفت و عزتنفس دانشآموزان |
162 |
بررسی رابطه ویژگی های شخصیتی معلمان بر خودپنداره تحصیلی دانش آموزان پایه سوم و چهارم و پنجم ابتدایی در جهرم |
163 |
بازنمایی چالش ها و موانع آموزشی در مناطق زلزله زده اورامانات از منظر معلمان ابتدایی |
164 |
بررسي میزان تأکید برنامه درسی دوره ابتدایی بر هوش فضايي |
165 |
پیش بینی سبکهای هویت یابی بر اساس سبک های تنظیم هیجان در دانش آموزان متوسطه اول شهر تنکابن در سال تحصیلی 97-1396 |
166 |
رابطه بین باورهای فراشناختی وشادکامی در نوجوانان |
167 |
بررسی و تحلیل کارکرد روانشاسی در افزایش یادگیری |
168 |
اثربخشی بازی های گروهی بر رفتارهای چالش برانگیز کودکان7 تا 11سال مبتلا به اختلال اتیسم با عملکرد بالا |
169 |
بررسی چگونگی شکل گیری بحران های هویت در دانش آموزان و راههای پیشگیری از آن |
170 |
نقش جهت گیری ارتباطی خانواده و تعامل معلم – دانش آموز در پیش بینی شادکامی دانش آموزان |
171 |
رابطه مدیریت کلاس درس و حمایت عاطفی معلم با سرزندگی تحصیلی در دانش آموزان دختر مقطع ابتدایی |
172 |
تأثیر بازی درمانی گروهی شناختی - رفتاری بر مهارت های اجتماعی و هوش اخلاقی |
173 |
تأثیر برنامۀ پیشگیری اولیۀ مبتنی بر مدرسۀ تفکر سازنده (PATHS) بر تنظیم هیجانی و پیشگیری از اختلالات دروننمود و ارتقاء رشد روانی-اجتماعی کودکان و نوجوانان |
174 |
رابطه منبع کنترل و تحمل استرس با رضایت شغلی معلمان |
175 |
تأثیر اشتغال مادران در پنج سال اول زندگی بر ضریب هوشی و رشد اجتماعی دانش آموزان دختر پایه اول ابتدایی منطقه 8 آموزش و پرورش تهران |
176 |
اثربخشی بازی درمانگری گروهی با شیوه شناختی رفتاری برپرخاشگری کودکان کار |
177 |
بیین رابطه بین مهارت های روانی و هوش هیجانی با انگیزه موفقیت در بین دانش آموزان پسر 13 تا 15 سال شهرستان خدابنده |
178 |
آسیب ها و چالش های نظام آموزشی ایران از دیدگاه معلمان |
179 |
اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی بر مشکلات رفتاری دانش آموزان کم توان ذهنی در مقطع ابتدایی |
180 |
آموزش فلسفه به کودکان |
181 |
رابطه ساختار توانمندساز مدرسه، پیشرفت و عواطف تحصیلی با خودکارآمدی خلاق دانش آموزان دختر دوره متوسطه دوم |
182 |
اثربخشی بازی درمانی بر کاهش مشکلات رفتاری دانش آموزان دیر آموز |
183 |
بررسی نقش صلاحیت های حرفه ای معلمان دوره ابتدایی و نقش پذیری اجتماعی دانش آموزان |
184 |
بررسی و مقایسه شایستگی و صلاحیت حرفه ای نو معلمان دانشگاه فرهنگیان و طرح اصلح در دوره ابتدایی مشهد |
185 |
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر نشانه های افسردگی مادران دانش آموزان درخودمانده |
186 |
اثربخشی روش آموزش مجازی خود ساخته علوم پایه چهارم ابتدایی بر میزان یادگیری کودکان دارای معلولیت جسمی و حرکتی شدید استان خوزستان |
187 |
سایت های شبکه های اجتماعی و رابطه آن با شخصیت کاربران( احساس تنهایی، کمرویی و خودشیفتگی) |
188 |
رابطه بین مدیریت استعداد و هوش هیجانی با کیفیت تدریس مدرسان مراکز پرورش استعدادهای درخشان شهر اصفهان |
189 |
بررسی رابطه بین ویژگی های شخصیتی با سلامت روان در دانش آموزان پسر مقطع متوسطه اول شهرستان زابل |
190 |
مقایسه راهبردهای شناختی دختران دانش آموز دبیرستانی وهنرستانی شهرستان نجف آباد درسال تحصیلی 96-95 |
191 |
تاثیر مدرک تحصیلی معلمان بر تدریس خلاقانه |
192 |
اثربخشی برنامه آموزش رفتاری والدین بر سلامت عمومی مادران دانش آموزان کم توان ذهنی |
193 |
اثربخشی برنامه آموزش رفتاری والدین بر کیفیت زندگی مادران دانش آموزان کم توان ذهنی |
194 |
بررسی مقایسه ای سبکهای فرزند پروری و کمال گرایی در دانش اموزان عادی و نابینای دوره متوسطه |
195 |
بررسی مقایسه ای باورهای وسواسی و کمال گرایی در دانش اموزان عادی و نابینای دوره متوسطه |
196 |
اثربخشی آموزش بازی های تعاملی بر رشد مهارت های اجتماعی دانش آموزان پسر کم توان هوشی |
197 |
اثربخشی آموزش مهارت های ارتباطی بر اضطراب اجتماعی دانش آموزان دختر دبیرستانی |
198 |
پیش بینی پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره پیش دانشگاهی بر اساس راهبردهای یادگیری خودتنظیم و جهت گیری هدف |
199 |
نقش میانجی خودکارآمدی در رابطه انگیزش تحصیلی و اضطراب اجتماعی دانش آموزان |
200 |
بررسی اثربخشی آموزش مهارتهای خودآگاهی و همدلی بر خودکارآمدپنداری دانش آموزان |
201 |
اثربخشی آموزش مهارتهای خودآگاهی و همدلی بر سرمایه روان شناختی دانش آموزان |
202 |
بررسی نقش آموزش ریاضی از طریق بازی برنگرش ریاضی دانش آموزان |
203 |
ارتباط بین نقش معلم در ایجاد خلاقیت و شیوه های آموزش خلاقانه با دانش آموز محوری در کلاس |
204 |
بررسی مقایسه ای اضطراب امتحان و پیشرفت تحصیلی در فرزندان مادران شاغل و غیر شاغل شهر تهران |
205 |
مروری بر نقش بازی در زندگی کودکان، احساس، رفتار و آموزش |
206 |
بررسی نقش تمییزی هوش اخلاقی، آخرت نگری و باور به دنیای عادلانه در پیش بینی شادکامی دانش آموزان |
207 |
بررسی ارتقاء هوش معنوی دانش آموزان با ارائه پارادایم های نوین آموزشی |
208 |
اثربخشی آموزش مشارکتی بر مهارت های اجتماعی دانش آموزان |
209 |
بررسی میزان آموزش مهارت نه گفتن و آگاهسازی به رفتارهای پرخطر در درس مطالعات اجتماعی مقطع ابتدایی از دیدگاه روانشناسان |
210 |
بررسی مشکلات رفتاری و عاطفی دانش آموزان مقطع ابتدایی بر اساس قلدری دانش آموز و خشونت معلم نقش واسطه ای استرس مدرسه |
211 |
بررسی رابطه ی شادکامی و شیوع رفتارهای پرخطر در دانش آموزان |
212 |
نقش حمایت اجتماعی ادارک شده و خوش بینی تحصیلی در پیش بینی تاب آوری تحصیلی دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه شهر نقده |
213 |
بررسی نقش احساس انسجام روانی و سرمایههای روانشناختی در رضایت شغلی معلمان زنان شهرستان بافق |
214 |
مقایسه اثربخشی مداخلات بسته آموزشی بازیهای شناختی با بازیهای واجی بر عملکرد خواندن دانش آموزان نارساخوان |
215 |
رابطه هوش هیجانی و علائم افسردگی با اعتیاد به اینترنت در بین دانش آموزان دبیرستان های پسرانه شهرستان رشت |
216 |
رابطه سبکهای فرزند پروری و کیفیت زندگی والدین با شادکامی فرزندان |
217 |
رابطه معنای زندگی، زندگی در زمان حال و سرزندگی ذهنی در معلمان مدارس متوسطه شهر کرمان |
218 |
بررسی مقایسه ای عاطفه مثبت و منفی و زندگی در زمان حال بین معلمین و افراد دارای مشاغل آزاد |
219 |
الگوی ساختاری سازگاری تحصیلی در دانشآموزان نوجوان پسر بر اساس ویژگیهای شخصیتی و حمایت اجتماعی ادراکشده نقش واسطه ای راهبردهای خودتنظیمی |
220 |
ثأثیر مشاوره گروهی به شیوه شناختی - رفتاری بر تنیدگی تحصیلی دانشآموزان |
221 |
ثأثیر مشاوره گروهی به شیوه شناختی - رفتاری بر تنیدگی تحصیلی دانشآموزان |
222 |
الگوی ساختاری سازگاری تحصیلی در دانشآموزان نوجوان پسر بر اساس ویژگیهای شخصیتی و حمایت اجتماعی ادراکشده نقش واسطه ای راهبردهای خودتنظیمی |
223 |
اثربخشی قصه گوئی بر هوش اخلاقی دانش آموزان دختر کلاس اول ابتدائی شهر تهران |
224 |
اخلاق حرفه ای در معلمان ابتدایی ضرورتی انکار ناپذیر در تدریس و یادگیری |
225 |
رابطه میزان عمل به باورهای دینی مادران با راهبردهای خودکنترلی دختران پایه چهارم مدارس ابتدائی منطقه 2 شهر تهران |
226 |
پیشبینی پرخوری بر اساس تجربه رابطه های نزدیک و پیوند والدینی |
227 |
اثر بخشی آموزش ذهن آگاهی بر انعطاف پذیری شناختی دانش آموزان دارای اضطراب تحصیلی |
228 |
کاربرد آموزش به روش مونته سوری در کودکان پیش دبستان |
229 |
تاثیر سلامت روان و شادکامی بر ارتقا کیفیت یادگیری |
230 |
رابطه بين سبك هاي تفكر و باورهاي معرفت شناختي با انگيزش پيشرفت معلمان |
231 |
آسیب شناسی مدارس و هویتیابی دانش آموزان بررسی رابطه ی اعتیاد به اینترنت با انزوای اجتماعی (مطالعه موردی دانش آموزان هنرستان علم و صنعت شهرستان سقز در سال تحصیلی 98-1397) |
232 |
رفتارهای پرخطرنوجوانان مدارس حاشیه شهراراک |
233 |
تعیین و مقایسه ویژگی شخصیتی در دانش آموزان دختر معتاد |
234 |
پیش بینی شادکامی ذهنی بر اساس راهبردهای مقابله با استرس در دانش آموزان شهرستان کرمانشاه |
235 |
بررسی رابطه سطح نشخوار فکری و ترس از ارزیابی منفی با توانایی حل مساله در دانش آموزان پسر دوره دوم متوسطه نظری و هنرستانی شهر بوکان |
236 |
رابطه اشتیاق عاطفی، شناختی و رفتاری یادگیری و باورهای هوشی با امید تحصیلی در دانشآموزان |
237 |
میانجی گری دلبستگی شغلی و تیپ های شخصیتی مایرز-بریگز در رابطه بین میزان استرس و اختلالات سایکوسوماتیک در معلمان |
238 |
.تاثیر تدریس خلاق مفاهیم دینی برنگرش مذهبی وعملکرد اجتماعی دختران نوجوان. |
239 |
رابطه بین مهارت حل مساله با تعلل ورزی تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان پسر مقطع متوسطه اول |
240 |
آموزش مهارتهای اجتماعی به کودکان پیش دبستانی از طریق بازیهای میدانی گروهی |
241 |
مقایسه نشانه های اضطراب در نقاشی آدمک دانش آموزان دوم ابتدایی در خانواده های تک والدی و چند والدی |
242 |
بررسی تاثیر صلاحیت حرفه ای معلم بر کیفیت اموزش خلاقانه |
243 |
بررسی و مقایسه اثربخشی شبیه سازی ذهنی فرآیندی و فرآورده ای درکاهش استرس دانش آموزان |
244 |
تأثير بازي درماني شناختي بر دامنه توجه و يادگيري ریاضی دانش آموزان بيش فعال ابتدايي |
245 |
بررسی عوامل مؤثر بر مشارکت خانواده در عملکرد تحصیلی کودک |
246 |
مطالعه رابطه بین سبک های دلبستگی با اضطراب سخنرانی در دختران دبیرستانی |
247 |
تاثیر آموزش خودمهارگری بر مهارت های اجتماعی دانش آموزان پرخاشگر |
248 |
خوشبینی آموزشی معلمان (مفاهیم، علل، پیامدها و راهکارها) |
249 |
خوشبینی تحصیلی دانشآموزان (مفاهیم، علل، پیامدها و راهکارها) |
250 |
تاثیربازیهای آموزشی دوره پیش دبستانی بر هوش دانش آموزان |
251 |
بررسي شرايط و ضرورت ايجاد مدارس دوستدار كودكان دارای اختلال ADHD |
252 |
مقایسه نحوه تنبیه صحیح کودکان و نوجوانان در قرآن و روانشناسی |
253 |
پیش بینی تمایل به خود زنی براساس میزان استفاده از شبکه های اجتماعی، سبک های فرزند پروری و خودکارآمدی در دختران 15 تا 18 سال |
254 |
نقش اردو در هویت دینی دانش آموزان |
255 |
نقش سبک های فرزند پروری مادران در پیش بینی مهارت های اجتماعی و خلاقیت دانش آموزان پایه ششم دختر شهرستان فومن |
256 |
بررسی جایگاه و اهمیت وجود اتاق بازی و بکارگیری آن در مراکز آموزش پیش دبستانی |
257 |
رابطه هوش هیجانی و علائم افسردگی با اعتیاد به اینترنت در بین دانش آموزان دبیرستان های پسرانه شهرستان رشت |
258 |
نقش روش تدریس معلمان در پرورش خلاقیت دانش آموزان ابتدایی |
259 |
نقش روش تدریس معلمان در پرورش خلاقیت دانش آموزان ابتدایی |
260 |
رابطه ی تحمل ناکامی و استرس ادراک شده با پرخاشگری در دانش آموزان |
261 |
بررسی رابطه طرحوارهای ناسازگار با کیفیت دلبستگی و فراشناخت در زوجین دبیر |
262 |
رابطه باورهای غیرمنطقی، مطلوبیت اجتماعی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر دوره اول متوسطه ناحیه 3 تبریز |
263 |
بررسی « یادگیری موزه » و استفاده از آن به عنوان یک روش تدریس |
264 |
بررسی ارتباط بین ارزشهای فرهنگی با خودکارآمدی عمومی در بین دانش آموزان مقطع متوسطه در شهرستان ارومیه |
265 |
طراحی انگیزشی برای یادگیری و عملکرد رویکرد مدل ARCS-V |
266 |
مقایسه ی حمایت اجتماعی ادراک شده، امید و پیشرفت تحصیلی در بین دانش آموزان ساکن در خوابگاه های سازمان کمیته امداد و خانه های کودکان بی سر پرست و بد سرپرست سازمان بهزیستی در استان آذربایجان غربی |
267 |
مطالعه روابط بین سبک های نظارتی و اعتیاد به شبکه های اجتماعی با تأکید بر شکاف نسلی |
268 |
بررسی رابطه بین سبک های نظارتی و اعتیاد به شبکه های اجتماعی با تأکید بر جو عاطفی خانواده |
269 |
یادگیری زائد در آموزش (چکیده) |
270 |
بررسی میزان شادکامی دانش آموزان پایه ی تحصیلی دهم، یازدهم و دوازدهم دبیرستان گزینه ی جوان استان اصفهان در سال تحصیلی 1398-1397 |
271 |
راهکارهای بهبود اسنادهای دانش آموزان و رابطه آن با شادکامی |
272 |
بررسی اهمیت آموزش از طریق بازی در نظام آموزش پیشدبستانی و تاثیر آن بر یادگیری مهارتهای اجتماعی کودکان پیشدبستانی در شهر مشهد |
273 |
تأثیر ارتباط شادکامی و امید با سرزندگی تحصیلی دانش آموزان |
274 |
رابطه بین سبک فرزند پروری ادراک شده با درگیری تحصیلی در دانش آموزان |
275 |
الگوی ساختاری رابطه هويتيابی و شايستگی اجتماعی در دانش آموزان دبیرستانی بررسی نقش واسطهای خودتنظيمیارادی |
276 |
رابطه بهزیستی روان شناختی با رضایت از زندگی معلمان زن |
277 |
بررسی تاثیر آموزش مهارت های شناختی بر آمادگی تحیلی کودکان دیرآموز پیش دبستانی |
278 |
بررسی اثربخشی آموزش بردباری و دیگرپذیری بر سلامت روان کودکان مقطع اول ابتدایی |
279 |
خودآموزی کلامی راهگشای درمان اضطرابِ صحبت در جمع به عنوان رفتار پرخطر در مدرسه |
280 |
رابطه ی خودکار آمدی تحصیلی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه شهر رودسر |
281 |
پیشبینی انگیزه پیشرفت تحصیلی براساس خودتنظیمی یادگیری و هیجانهای تحصیلی در دانش آموزان دختر دورهی اول متوسطه شهر مبارکه ماندانا توانایی چکیده بهبود وضعيت تحصيلي دانشآموزان، يكي از اهداف اساسي نظامهای آموزشوپرورش معاصر است. هدف از پژوهش حاضر پیشبینی انگیزه پیشرفت تحصیلی براساس خودتنظیمی یادگیری و هیجانهای تحصیلی در دانشآموزان دختر دورۀ اول متوسطه شهر مبارکه میباشد. جامعه آماری در این پژوهش |
282 |
اثر بخشی مداخله آموزشی مثبت نگر بر نقاط قوت و روابط بین فردی |
283 |
نقش بازی درمانی در بهبود مهارت های اجتماعی و کاهش رفتارهای کلیشه ای دانش آموزان با اختلال طیف اتیسم |
284 |
پیشبینی انگیزه پیشرفت تحصیلی براساس هویت تحصیلی و هیجانهای تحصیلی در دانش آموزان دختر دورهی اول متوسطه شهر مبارکه |
285 |
نقش بازدرمانی در کاهش نشانه های اختلال اضطراب اجتماعی دانش آموزان کم توان ذهنی |
286 |
اثربخشی برنامه آموزشی بازداری پاسخ بر عملکرد دیداری-حرکتی |
287 |
اثر بخشی آموزش گروهی مهارت حل مسئله بر ابراز وجود دانش آموزان مقطع متوسطه |
288 |
بررسی تاثیر مولفه های درون خانوادگی؛ شیوه های تربیتی ، سواد علمی والدین و وضعیت اقتصادی آنها بر شخصیت و رفتار نوجوانان |
289 |
پیش بینی عملکرد تحصیلی بر اساس سازگاری(تحصیلی، اجتماعی و عاطفی) و سرمایه روانشناختی. |
290 |
بررسی تأثیر آموزش روانشناسی مثبت بر پرخاشگری دانشآموزان مقطع ابتدایی |
291 |
فراگیرسازی و تیزهوشی |
292 |
اثربخشی آموزش تنظیم هیجان در سلامت روان و شادکامی دانشآموزان دختر مقطع متوسطه منطقه 3 تهران |
293 |
بررسی ارتباط بین الگوهای فرزندپروری و تیپهای شخصیتی نوجوانان تبریزی با توجه به مولفه های جمعیت شناختی |
294 |
سلامت معنوی |
295 |
رابطه کمال گرایی و ترس از موفقیت با فرسودگی تحصیلی دانش آموزان دبیرستان های تیزهوش و نمونه دولتی |
296 |
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT) بر تاب آوری در زوجین متقاضی طلاق |
297 |
اثربخشی آموزش مهارت خودآگاهی بر افزایش میزان رضایت زناشویی زوجین |
298 |
مقایسه خودکارآمدی تحصیلی، جهت گیری هدف و اضطراب امتحان در دانش آموزان پسر تیزهوش و عادی |
299 |
بررسی رابطه ویژگی های شخصیتی والدین با اضطراب فرزندان دبستان پسرانه سما قائمشهر |
300 |
زندگی با اوتیسم،حمایت از كودك براي رفتن به پيش دبستاني |
301 |
زندگی با اوتیسم كودكان پیش دبستاني |
302 |
مقایسه باورهای انگیزشی و راهبردهای خودتنظیمی انگیزش در دانشجویان با و بدون درگیری تحصیلی |
303 |
سلامت روان دانش آموزان و نظریه های ضمنی در مورد شخصیت |
304 |
نقش طرحواره های سازش نایافته و دلبستگی در احساس تنهایی دانش آموزان دختر |
305 |
رابطه عدم تحمل بلاتکلیفی با وسوسه درمعتادان خودمعرف شهرشیراز |
306 |
اثربخشی گروه درمانی وجودی بر کیفیت زندگی زنان متاهل دارای تعارضات زناشویی |
307 |
مقایسه ادراک شایستگی، عزت نفس و عملکرد تحصیلی دانش آموزان معلمان استخدام رسمی و غیر رسمی |
308 |
آسیب شناسی فعالیت های فوق برنامه مدارس دوره دوم متوسطه |
309 |
رابطه کمال گرایی مثبت و منفی با بخشودگی و صمیمیت زناشویی در متاهلین شهر اصفهان |
310 |
آسیب شناسی فعالیت های فوق برنامه مدارس دوره دوم متوسطه |
311 |
مقایسه صفات شخصیت در بیماران مبتلا به دیابت نوع 2 و افراد سالم |
312 |
مقیاس انگیزش درونی دانشآموزان ساخت و استانداردسازی |
313 |
بررسی رابطه اعتماد به نفس بر انگیزه تحصیلی دانشجویان دانشگاه آزاد چالوس |
314 |
تعیین رابطه حس انجسام و خوددلسوزی با بیعلاقگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه آزاد با میانجیگری هوش شخصی |
315 |
رابطه ی شیوه های فرزندپروری والدین با میزان اضطراب اجتماعی دانش آموزان بررسی تحصیلات و شغل والدین و جنسیت دانش آموزان |
316 |
بررسی آگاهی و نگرش معلمان نسبت به مفاهیم و احکام سند تحوّل بنیادین جمهوری اسلامی ایران |
317 |
کلاس شاد ، دانش آموزان شاد - راهکارهایی برای افزایش بهزیستی در مدارس |
318 |
بررسی رابطه انگیزش بر خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان دوره دوم متوسطه شهرستان رامسر |
319 |
اثر بخشی طرحواره درمانی بر کیفیت زندگی زوجین متقاضی طلاق |
320 |
هنجاریابی پرسشنامه منبع علیت عمومی (GCOS) در معلمان و بررسی نقش ارضای نیازهای اساسی روانی بر آن |
321 |
تاثیر فرسودگی تحصیلی بالا و پایین بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان دوره دوم متوسطه شهر همدان |
322 |
تاثیر کاربرد برنامه تقویت کارکردهای شناختی در بهبود کاربرد های شناختی کودکان با اختلال بیش فعالی |
323 |
بررسی تاثیر آموزش راهبردهای تنظیم هیجانی بر انعطاف پذیری شناختی دانش آموزان دختر |
324 |
پیش بینی اهمال کاری تحصیلی بر اساس منبع کنترل و عزت نفس در دانش آموزان پسر دوره متوسطه شهر تهران |
325 |
آسیب شناسی مدارس و هویت یابی دانش آموزان |
326 |
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد براضطراب امتحان دانش آموزان مدارس نمونه و تیز هوشان شهر سراوان |
327 |
بررسی تاثیر اضطراب امتحان بر عملکرد تحصیلی دختر متوسطه شهر رشت |
328 |
نقش واسطه ای اضطراب امتحان در رابطه بین خودکارآمدی و فرسودگی تحصیلی دانش آموزان |
329 |
رابطه سلامت روان با خودتنظیمی دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه شهر تنکابن |
330 |
رابطه ی باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی |
331 |
اثربخشی مثبت درمانی بر امید به زندگی زنان خیانت دیده |
332 |
بررسی رابطه جو روانی ـ اجتماعی کلاس با انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان چهارم و پنجم دبستان |
333 |
اثربخشی آموزش مهارت های ارتباطی بر همدلی، مدیریت خشم و سبک های ابرازگری هیجانی در دانش آموزان مقطع راهنمایی شهر تهران |
334 |
رابطه ادراک از سبک های تربیتی والدین و ادراک خودکارآمدی با سرسختی روانی در |
335 |
مقایسه فرسودگی تحصیلی، تابآوری تحصیلی، کمالگرایی مثبت و منفی در بین دانش آموزان تیزهوش ساکن خوابگاه و غیرخوابگاه |
336 |
تحلیل محتوای کتاب های نظام آموزش رسمی و عمومی از نظر میزان توجه به مولفه های تربیت جنسی برگرفته از قرآن و احادیث |
337 |
بررسی رابطه بین طرحواره های ناسازگار اولیه و افسردگی و اضطراب در بین دانش آموزان شهر آمل |
338 |
بررسی تاثیر جو عاطفی خانواده در کمک به افزایش توانمندسازی دانش آموزان با تاکید بر نقش آموزش مهارتهای زندگی والدین بر مقطع ابتدایی شهرستان میاندوآب |
339 |
مقایسه سطح شادکامی دانشآموزان مقطع متوسطه اول و دوم شهر یزد |
340 |
پیش بینی میزان خود ناتوان سازی دانش آموزان با توجه به تفکر خلاق و سرزندگی تحصیلی |
341 |
بررسی ارتباط بین شیوه های تربیتی و تیپهای شخصیتی والدین شهرهای تبریز و باکو |
342 |
مداخلات سلامت روان مدرسه-محور ضرورتها، ویژگیها و چالشها |
343 |
مقایسه روشهای مطالعه ویادگیری دانش آموزان موفق وناموفق پایه سوم دبیرستانهای دخترانه شهریار |
344 |
رابطهی خودپندارهی تحصیلی با اضطراب امتحان دانشآموزان پایهی هشتم متوسطه اول شهرستان بیرجند در سال تحصیلی 97-96 |
345 |
بررسی تاثیرپرخاشگری بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی شهرستان عباس آباد |
346 |
مقایسه تاب آوری و رضایت از زندگی در مادران دارای کودک ADHD و عادی |
347 |
مقایسه فرسودگی تحصیلی وخلاقیت در بین دانش آموزان مدارس استعداد های درخشان و مدارس عادی |
348 |
بررسی رابطه بین تنیدگی تحصیلی و واکنش به تنیدگی تحصیلی با بهزیستی مدرسه در دانش آموزان دختر مقطع متوسطه دوم |
349 |
انطباق آموزش های مدرسه ای با نیازهای جامعه در آئینه اسناد بالا دستی |
350 |
آزمون اثرات تعدیلگری و میانجیگری در پژوهشهای روانشناسی مدرسه |
351 |
بررسی رضایت از مدرسه در دانش آموزان تبیین نقش پیش بینی کننده سبک های فرزندپروری |
352 |
مقایسه خوشبینی و اهمالکاری و امیدواری در دانش آموزان دختر و پسر |
353 |
کاربرد نظریه شبکه های آشفته با استفاده از بازی درمانی- رقابت مدار در دانش آموز برچسب زده شده به اختلال یادگیری مطالعه موردی |
354 |
بررسی میزان سازگاری برنامه درسی مدارس متوسطه با سند تحول بنیادین آموزش و پرورش |
355 |
بررسی اثر بخشی آموزش گروهی مبتنی بر تحلیل ارتباط محاوره ای برن (T.A) به والدین بر کاهش رفتار های پرخاشگرانه دانش آموزان پسر مقطع متوسطه مدارس شهرستان فارسان در سال تحصیلی 97-96 |
356 |
مقایسه سبک های مقابله ای در برابر استرس های تحصیلی دانش آموزان شاهد و غیر شاهد |
357 |
اثربخشی درمان شناختی – رفتاری گروهی بر كاهش پرخاشگري در دانش آموزان پسر دوره متوسطه دوم |
358 |
بررسی میزان سازگاری برنامه درسی مدارس متوسطه با برنامه های اجرا شده در آموزش و پرورش |
359 |
اثربخشی مهارت برقراری ارتباط مؤثر بر افسردگی دانش آموزان دختر دوره متوسطه دوم |
360 |
رابطه اختلالات رفتاری کودکان با متغیرهای زمینهای در بین دانش آموزان دوره ابتدائی (۱۱ـ۶) ساله شهرستان تبریز |
361 |
بررسی نقش طرحوارههای ناسازگار اولیه بر تحمل پریشانی و نگرش به زندگی در دانش آموزان دوره دوم متوسطه شهر خواف |
362 |
ارتباط میان ویژگیهای عمومی با صلاحیت حرفه ای معلمان و سبک مدیریت کلاس |
363 |
بررسی رابطه ی میان سبک های هویت یابی با استفاده از شبکه های اجتماعی در دانش آموزان دبیرستانی شهر قزوین |
364 |
بررسی رابطه بین اهمال کاری و ویژگی های شخصیتی دانش آموزان دوره اول متوسطه |
365 |
بررسی رابطه خلاقیت با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره دوم مقطع ابتدایی |
366 |
رابطه سواد سلامت و نیازهای خودتعیین گری با رفتارهای پرخطر در دانش آموزان دختر متوسطه دوم |
367 |
بررسی رابطه کیفیت خواب و سلامت روان با اعتیاد به اینترنت در بین دانشجویان |
368 |
رابطه خودتعیین گری و مشارکت (درگیری) تحصیلی با نقش واسطه ای انگیزش تحصیلی و سرمایه روان شناختی |
369 |
اثربخشی مشاوره گروهی با رویکرد شناختی رفتاری بر عزت نفس قربانیان قلدری در مدارس متوسطه |
370 |
پدیدارشناسی تجارب و واکنش های عاطفی دانش آموزان دختر قربانی قلدری در مدارس |
371 |
ارزشیابی بسته آموزشی مترکزبر ذهن مشفق بر فعالسازی خود کار آمدی در زنان افسرده |
372 |
اثربخشی مشاوره گروهی با رویکرد شناختی رفتاری بر خودپنداره قربانیان قلدری در مدارس متوسطه |
373 |
مقایسه باورهای خودکارآمدی تحصیلی، پایستگی تحصیلی و منزلت های هویت تحصیلی در دانش آموزان دختر عادی و تیز هوش |
374 |
بررسی رابطه کمال گرایی و اشتیاق به تحصیل در دانش آموزان دوره دوم متوسطه |
375 |
بررسی رابطه بین مهارت جرات ورزی با شادکامی در معلمان مقطع ابتدایی |
376 |
بررسی تاثیر یادگیری مشارکتی بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان سوم دبیرستانی شهرستان ارومیه |
377 |
ارتباط میان تنظیم شناختی هیجان و کیفیت خواب با سرزندگی تحصیلی دانش آموزان |
378 |
تاثیر خواندن داستان ادبی برمهارت منظورشناختی دانشجویان زبان انگلیسی با هدف خاص |
379 |
رابطه اعتیاد به بازیهای رایانه ای و یادگیری خلاق دانش آموزان دختر دوره اول متوسطه |
380 |
بازی درمانی و تنظیم سلامت روانی دانشآموزان |
381 |
آموزش خرد در کلاس درس |
382 |
اثربخشی آموزش مهارت های فراشناختی بر اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان |
383 |
بررسی نقش عوامل مدرسهای در دلزدگی تحصیلی دانشآموزان دبیرستانی |
384 |
بررسي تأثير برنامه مثبتانديشي فردريكسون بر شادكامي و بهزيستي روانشناختي دانشآموزان تيزهوش |
385 |
بررسی رابطه بین شادکامی و وضعیت سلامت روان در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر دبیرستانی |
386 |
تأثیر آموزش کارآفرینی بر افزایش خلاقیت و قصد و نگرش کارآفرینانه دانش آموزان |
387 |
بررسی رابطه استرس ناشی از انتظارات تحصیلی با سلامت روان در دانش آموزان مقطع دوم متوسطه شهرستان چاراویماق |
388 |
مقایسه خودنظم جویی ، راهبردهای رویارویی و رضایت تحصیلی بین دانش آموزان مدارس تیزهوشان و مدارس عادی |
389 |
اهمیت آموزش پیش دبستان با استفاده از بازی |
390 |
بررسی اثربخشی بازیدرمانی گروهی برافزایش اعتمادبهنفس و کاهش اضطراب در بین دانش آموزان |
391 |
بررسی رابطه خودکنترلی و ارتباط با مدرسه با قلدری در دانشآموزان پسر |
392 |
بررسی رابطه بین سبک زندگی والدین با خلاقیت در فرزندان آنان |
393 |
اثربخشی آموزش حل مساله خلاق بر خودکارآمدی و عزت نفس دانشجویان دانشگاه آزاد |
394 |
مقایسه انواع حافظه دیداری در دانش آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خواندن با دانش آموزان عادی |
395 |
ارتباط نظم جویی شناختی هیجان با درگیری تحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام نور پیرانشهر |
396 |
بررسی تاثیر روش آموزشی مبتنی بر روان شناسی مثبت بر رشد خودمختاری دختران نوجوان |
397 |
بررسی رابطه عملکرد خانواده با رفتار قلدری کردن دانش آموزان دختر |
398 |
بررسي رابطه ي سلامت روان با شادكامي در مدارس شهرستان طرقبه- شاندیز |
399 |
بررسی رابطه بین استفاده از وسایل آزمایشگاهی بر بهبود کیفیت یادگیری دانش آموزان ابتدایی در درس علوم تجربی از دیدگاه معلمان ابتدایی شهر مهاباد |
400 |
روش های موثر آموزش در نظام پیش دبستان |
401 |
رابطه ی علی عملكرد خانواده با خود ناتوان سازي تحصيلي با نقش میانجی گری تعارض والد- نوجوان در دانش آموزان مقطع متوسطه دوم |
402 |
بررسی نقش واسطهگری هوش هیجانی در رابطهی سبکهای دلبستگی و سازگاری اجتماعی در بین دانش آموزان متوسطه اول شهر دهدشت در سال 1396. |
403 |
عنوان رابطه علی خودکنترلی و سلامت اجتماعی با وابستگی به فضای مجازی از طریق احساس تنهائی در دختران مقطع متوسطه دوم |
404 |
نقش میانجی رفتارهای سودمند اجتماعی در بازداری و پرخاشگری ارتباطی در کودکان پیش دبستانی |
405 |
افزایش انگیزش پیشرفت و ایجاد خلاقیت در میان دانش آموزان تاکیدی بر راهکارهای عملی |
406 |
مقایسه طرحوارهای ناسازگار اولیه در افراد دارای اختلال شخصیت مرزی و اختلال دوقطبی با افراد عادی |
407 |
الگوی ارتباطی صلاحیت حرفه ای معلمان و خودراهبری یادگیری شاگردان در نقش واسطه ای انگیزه پیشرفت |
408 |
بررسی رابطه بین راهبرد های انگیزشی با کمال گرایی دانش آموزان پسر |
409 |
بررسی اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی بر بهبود سازگاری عاطفی و اضطراب دانش آموزان پسر کم شنوای پایه پنجم وششم دبستان |
410 |
اثر بخشی درمان شناختی- رفتاری در اختلال لالی انتخابی مطالعه موردی |
411 |
بررسی رابطه ی هوش معنوی، تاب آوری و خلاقیت معلمان کودکان استثنایی |
412 |
اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی بر سازگاری اجتماعی دانش آموزان کم توان ذهنی مقطع ابتدایی |
413 |
نقش پیش بینی کننده سبک های اسنادی(خوشبینانه ـ بدبینانه)بر شادکامی دانش آموزان |
414 |
پیش بینی اضطراب اجتماعی بر اساس تحریف های شناختی، سوگیری توجه و ترس از ارزیابی منفی در دانشجویان دختر |
415 |
ضرورت تربیت جنسی در مدارس دوره ابتدایی از دیدگاه اولیا و معلمان (یک رویکرد پدیدار شناسی) |
416 |
نقش آموزش فلسفه در هویت یابی داننش آموزان |
417 |
نقش ارتباطات بین فردی در رویکرد تحول مثبت جوانی |
418 |
بررسي اثربخشي مشاوره تحصيلي در کاهش آسيبهاي تحصيلي و افزايش عملکرد تحصيلي |
419 |
انطباق آموزش های مدرسه ای با نیازهای جامعه |
420 |
رابطه اعتیاد به بازیهای رایانه ای و یادگیری خلاق دانش آموزان دختر دوره اول متوسطه |
421 |
تحلیل محتوای میزان توجه به مولفه های تربیت شهروندی در کتب تعلیمات اجتماعی دوره ابتدایی |
422 |
بررسی تاثیر آموزش برنامه یادگیری هیجانی-اجتماعی بر افزایش سلامت روانی دانش آموزان |
423 |
زیست نگاری و روایت فهم ویژگی های معلمان موفق دوره ابتدایی و متوسطه شهرستان بابل |
424 |
رشد و تقویت مهارتهای اجتماعی در کودکان |
425 |
تاثير يادگيري مشاركتي بر مهارت هاي اجتماعي و پيشرفت تحصيلي دانش آموزان پایه ششم منطقه 9تهران |
426 |
اسیب شناسی تکالیف شب ازدیدگاه دانش آموزان،والدین ومعلمان |
427 |
نقش هوش معنوی و هوش هیجانی در رضایت از زندگی به واسطه ی سبک زندگی |
428 |
اثر بخشی آموزش راهبردهای شناختی هیجان بر مطلوبیت اجتماعی و شادزیستی در دانش اموزان |
429 |
پیش بینی اهمال کاری تحصیلی بر اساس منبع کنترل و عزت نفس در دانش آموزان پسر دوره متوسطه شهر تهران |
430 |
آُسیب ها و چالش های نظام آموزشی (مدارس ) ایران |
431 |
بررسی رابطه ی سلامت روانی والدین با بزهکاری دانش آموزان متوسطه دوم |
432 |
اثربخشی آموزش حل مساله خلاق بر خودکارآمدی و عزت نفس دانش آموزان متوسطه دوم |
433 |
اثربخشی آموزش مدیریت استرس با رویکرد شناختی - رفتاری بر افزایش تاب آوری دانش آموزان دختر متوسطه دوم |
434 |
اثربخشی آموزش مهارت خودآگاهی بر کاهش نگرانی در دانش آموزان مبتلا به اضطراب امتحان |
435 |
اثربخشی بازی درمانی گروهی شناختی - رفتاری بر مسولیت پذیری و اخلاق تحصیلی دانش آموزان مقطع ابتدایی شاهرود |
436 |
پیامدهای دیدگاه سازنده گرایی برای صلاحیت های حرفه ای معلمان در عصر فناوری اطلاعات و ارتباطات |
437 |
اثربخشی درمان شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی بر کاهش اضطراب دانش آموزان دختر متوسطه دوم |
438 |
اثربخشی درمان شناختی – رفتاری بر افسردگی دانش آموزان متوسطه اول شهر همدان |
439 |
بررسی رابطه سبك هاي تفكر با خلاقيت هيجاني دانشجويان |
440 |
اثربخشی مهارت کنترل خشم بر کاهش پرخاشگری دانش آموزان دختر متوسطه اول |
441 |
پیش بینی سرزندگی تحصیلی بر اساس رویکردهای یادگیری و باور های هوشی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه ی دوم شهر مهاباد |
442 |
تاثیر بازی های نیمکره راستی بر مولفه های هوش کودکان 4 تا 7 ساله |
443 |
سلامت معنوی معلم و تاثیر آن بر دانش آموزان |
444 |
مقایسه نیم رخ روانی دانش آموزان معتادی که بعدازترک مصرف مجدد داشته اند با دانش آموزانی که به یاری مشاوران مدرسه پاکی خود را حفظ کرده اند |
445 |
پیش بینی کنترل خشم نقش عزت نفس دانش آموزان دختر متوسطه |
446 |
نقش سبک های حل مسئله بر کنترل خشم دانش آموزان دختر متوسطه |
447 |
بررسی رابطه اعتیاد به پیامرسانهای موبایلی با پرخاشگری در دانشآموزان |
448 |
اثربخشی آموزش خلاقیت بر امیدواری کودکان |
449 |
بررسی شاخصهای روانسنجی مقیاس ادراک از جو مدرسه |
450 |
بررسی تاثیر بحران هویت بر تصویر تن و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه اول متوسطه دوم ناحیه 2 شهر کرمانشاه |
451 |
میزان تحصیلات اولیا و دیگر عوامل تأثیرگذار در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان |
452 |
بررسی رابطه خودتنظیمی برعملکرد تحصیلی دانشجویان رشته علوم تربیتی دانشگاه آزاد شهررامسر |
453 |
اثربخشی دوره آموزش سواد رسانهای بر میزان اعتیاد به پیامرسانهای موبایلی دانش آموزان |
454 |
اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی به روش کارتونی در پیشگیری از اعتیاد دانش آموزان |
455 |
رابطه بین امید و پیشرفت تحصیلی در دانش اموزان پیش دانشگاهی |
456 |
بررسی نقش رسانهها و شبکههای اجتماعی در پیشگیری از اعتیاد |
457 |
تأثیر قصه گویی بر بهبود مهارت های اجتماعی دانش آموزان |
458 |
تلفن همراه دشمن پنهان عملکرد تحصیلی |
459 |
اثربخشی آموزش با سیستم مدیریت یادگیری(LMS) بر انگیزه پیشرفت تحصیلی و یادگیری دانش آموزان دخترمعلول جسمی حرکتی |
460 |
رابطه دینداری با سبک های هویت در دانش اموزان دختر وپسر |
461 |
بررسی رابطه هویت دینی با باورهای فراشناختی مهارت های یادگیری دانش آموزان دختر مقطع دوم متوسطه شهرستان گلوگاه |
462 |
اهمیت مهارت های حرکتی در کودکی و ارتباط با حافظه فعال مطالعه مروری |
463 |
نقش میانجی رفتارهای سودمند اجتماعی در بازداری و پرخاشگری ارتباطی در کودکان پیش دبستانی |
464 |
رابطه بین خودپنداره و فرسودگی تحصیلی با عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه ازاد واحد اسلامشهر |
465 |
مقایسه هوش هیجانی دانش آموزان ممتاز با دانش آموزان عادی پسردوره متوسطه |
466 |
میانجی گری دلبستگی شغلی و تیپ های شخصیتی مایرز-بریگز در رابطه بین میزان استرس و اختلالات سایکوسوماتیک در معلمان |
467 |
تعیین رابطه بین الگوهای ارتباطی خانواده با عملکرد تحصیلی |
468 |
اثر بخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر عزت نفس و کیفیت زندگی دانش آموزان دختر با معلولیت جسمی – حرکتی |
469 |
یادگیری مغز محور |
470 |
فرا تحلیل رابطه هوش هیجانی با پیشرفت تحصیلی و سازش يافتگي اجتماعی |
471 |
رابطه تنیدگی والدینی و سبکهای والدگری با خودمهارگری نوجوانان |
472 |
اثربخشی آموزش مجسمه سازی بر انعطاف پذیری روانشناختی و پرخاشگری در دانش آموزان دختر کلاس ششم دبستان شهرستان کرمان |
473 |
بررسی تاثیر آموزش برنامه یادگیری هیجانی-اجتماعی (SEL)برافزایش سلامت روانی دانش آموزان |
474 |
آموزش جرات ورزی بر پرخاشگری و اضطراب دانش آموزان |
475 |
تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی ششم ابتدایی بامدل رومی |
476 |
رابطه سبک های کنار آمدن با مشکلات وارتباط آن با خودکنترلی اجتماعی در دانش آموزان |
477 |
طراحی الگوی برنامه درسی جهت کودکان کم شنوای تلفیقی ابتدایی |
478 |
رابطه بین خلاقیت هیجانی و قلدری با عملکرد تحصیلی دانشجویان |
479 |
رابطه بین هوش فرهنگی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان |
480 |
بررسی رابطه خود ارزشمندسازی و ذهن اگاهی با اشتیاق تحصیلی در دانش آموزان دختر متوسطه دورهی دوم شهرستان آبدانان |
481 |
مقایسه قلدری واضطراب مدرسه در دانش آموزان پسرشهرستان سنندج |
482 |
آزمونهای ارزیابی و نقش آنها در بهبود عملکرد حافظه |
483 |
بررسی نقش شادکامی و ارتقای سلامت روانی در مدارس دوره متوسطه |
484 |
بررسی نقش سیستم عصب شناختی در اعتیاد به اینترنت |
485 |
تدوین مدل ساختاری اعتیاد به اینترنت بر اساس روابط بین افسردگی و اضطراب اجتماعی |
486 |
رابطه بین تمایز یافتگی خویشتن با عزت نفس و خوش بینی تحصیلی در دانش آموزان |
487 |
شادکامی و ارتقاء سلامت روانی در مدارس |
488 |
شادکامی و ارتقاء سلامت روانی در مدارس |
489 |
نقش واسطهای خودپنداشت در رابطه راههای مقابله با استرس با عملکرد شغلی و تعهد سازمانی |
490 |
اثر بخشی قصه گویی در کاهش اضطراب دختران هفت تا ده ساله |
491 |
تاثیر معنادرمانی بر بی حوصلگی دانش آموزان دختر پایه سوم دبیرستان |